• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Bell13
    Raggsockan skrev 2016-03-12 20:34:59 följande:

Men GRATTIS!! Håller tummen för att den vill stanna :) 

Vi har RUL på måndag, så jäkla nervös... tycker jag borde känt bebisen mer, iom att de är andra nu. Men tror också jag jämför allt med hur de va mot slutet, kommer säkert inte riktigt ihåg hur de va i början så håller tumme och tå för detta med :)

Tack känns fantastiskt. Är faktiskt inte orolig den här gången utan känner mig lugn. Håller en tumme för ditt ul, kommer säkert gå bara fint. Har ett ul i början av april bara för att kolla så allt ser fint ut med den lilla.
  • mandalii

Vi var på RUL i veckan och allt såg bara fint ut, och vi fick vet att det är en liten flicka vi ska få i augusti : ) Vi har ju en liten pojke sedan tidigare så det känns helt fantastiskt att få en av varje, hihi.

Hur har det gått för er andra på RUL osv?

• Bell13
    mandalii skrev 2016-04-01 21:20:54 följande:

Vi var på RUL i veckan och allt såg bara fint ut, och vi fick vet att det är en liten flicka vi ska få i augusti : ) Vi har ju en liten pojke sedan tidigare så det känns helt fantastiskt att få en av varje, hihi.

Hur har det gått för er andra på RUL osv?

Jag fick tyvärr missfall
  • Raggsockan
    Bell13 skrev 2016-04-01 21:30:31 följande:
    Jag fick tyvärr missfall
    Nej, usch vad tråkigt för er! :(
  • Freje
    Jag fick tyvärr missfall
    Så tråkigt att höra. Men håller tummarna för ett plus snart igen.
  • Bell13
    Freje skrev 2016-04-02 12:04:51 följande:
    Så tråkigt att höra. Men håller tummarna för ett plus snart igen.
    Vi försöker igen
  • Bell13
    Raggsockan skrev 2016-04-02 09:32:11 följande:
    Nej, usch vad tråkigt för er! :(
    Vi försöker igen
  • mandalii
    Jag fick tyvärr missfall
    Åh nej, jag beklagar verkligen! : (
  • Freje

Hej, länge sedan någon skrev här Men med en 1 åring i huset har man fullt upp

Själv börjar jag jobba om två veckor och maken ska vara hemma till augusti då lillan börjar förskolan.
    Det känns skönt att börja jobba även om jag kommer sakna att vara hemma också. Det märks att hon börjar bli stor. Hon sover numer hela nätterna utan uppvak. Hon äter också själv vilket gör att måltiderna är lugna och sköna för hela familjen - även om det blir en hel del städa.  Hon kan gå även om hon helst kryper när det ska gå fort.

Saknar att ha en bebis i huset Är lite avundsjuk på er som väntar eller försöker få syskon.
    Men vi har bestämt att två är tillräckligt

Ha det gott!

• mandalii
    Freje skrev 2016-05-17 13:35:33 följande:

Hej, länge sedan någon skrev här Men med en 1 åring i huset har man fullt upp

Själv börjar jag jobba om två veckor och maken ska vara hemma till augusti då lillan börjar förskolan.
    Det känns skönt att börja jobba även om jag kommer sakna att vara hemma också. Det märks att hon börjar bli stor. Hon sover numer hela nätterna utan uppvak. Hon äter också själv vilket gör att måltiderna är lugna och sköna för hela familjen - även om det blir en hel del städa.  Hon kan gå även om hon helst kryper när det ska gå fort.

Saknar att ha en bebis i huset Är lite avundsjuk på er som väntar eller försöker få syskon.
    Men vi har bestämt att två är tillräckligt

Ha det gott!

Ja visst är det fullt upp, haha. vår lilla kille är nu 13 månader och han både går och springer nu. Och även han sover hela nätter nu utan uppvak, helt underbart för mig som är gravid i vecka 27 nu : ) Vi längtar sååå efter vår lilla tjej som kommer i augusti.

Förstår att det är blandade känslor kring att börja jobba, jag har dock ingen lust att jobba någonsin igen, trivs så bra med att vara hemma.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)