En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Ja och hoppas att de går bra för er med syskonförsök! Hur länge försökte ni innan Douglas kom? (om jag får fråga).
Vi hade ändå hållt på nästan 1 år med dottern, så att denna gick såå fort var verkligen en överraskning!
Jag var hos BM idag och blev inskriven och fick remiss för att göra UL för att bestämma graviditeten, det blir nästa vecka. Såååå spännande! Har ju känt symptom redan i december nu när jag tänker efter så det kan nog ha gått ett tag.
Jag var hos BM idag och blev inskriven och fick remiss för att göra UL för att bestämma graviditeten, det blir nästa vecka. Såååå spännande! Har ju känt symptom redan i december nu när jag tänker efter så det kan nog ha gått ett tag.
Haha, vad roligt att det är fler som blivit gravida igen så fort. Jag är i vecka 12 och ska på KUB nästa vecka.
Haha, vad roligt att det är fler som blivit gravida igen så fort. Jag är i vecka 12 och ska på KUB nästa vecka.
Vad kul, då är du knappt en vecka före mig :) När föddes ditt april-barn?
Åh, min är född 3e april :)
Nej inget KUB för oss, valde att inte göra de. Däremot var BM schyst och bjöd på ett UL nu i veckan som var iom att vi endast ville göra KUB för ett UL, vilket kändes onödigt.
Hoppas ni får några fina bilder på bebben!
Åh, min är född 3e april :)
Nej inget KUB för oss, valde att inte göra de. Däremot var BM schyst och bjöd på ett UL nu i veckan som var iom att vi endast ville göra KUB för ett UL, vilket kändes onödigt.
Hoppas ni får några fina bilder på bebben!