En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Oj! Jag har inte varit här och läst på evigheter. Men vilka underbara nyheter att ta del av!
Grattis alla som har plussat och håller tummar och tår att allt går vägen
Har massa vänner som väntar smått så lite bäsesugen blir man allt! Men 4 är rätt fullt upp ändå Tror mannen skulle bli smått galen.. haha..
Känner lite panik inför att snart börja jobba eller hitta på något att göra efter 4 års mammaledighet. . Hjälp! Är inte redo alls.. ska i alla fall vara hemma till augusti då vi har sökt dagisplats.. Usch!! Vill ju vara hemma med min "bebis"
Oj! Jag har inte varit här och läst på evigheter. Men vilka underbara nyheter att ta del av!
Grattis alla som har plussat och håller tummar och tår att allt går vägen
Har massa vänner som väntar smått så lite bäsesugen blir man allt! Men 4 är rätt fullt upp ändå Tror mannen skulle bli smått galen.. haha..
Känner lite panik inför att snart börja jobba eller hitta på något att göra efter 4 års mammaledighet. . Hjälp! Är inte redo alls.. ska i alla fall vara hemma till augusti då vi har sökt dagisplats.. Usch!! Vill ju vara hemma med min "bebis"
hahaha ja de va en av de första grejerna jag tänkte på när jag blev gravid nu igen. Hde också tänkt gå tillbaka i augusti, men nu slipper jag! :D Även om de känns lite jobbigt då jag bara hann jobba 7månader efter examinationen och kommer ha vart borta nästan 2 1/2 år nu om allt går som de ska :P
Stort grattis till graviditeterna :)
Här har vi en som började åla vid jul och nu häromdagen börjat ställa sig upp. Han har noll kontroll, ställer sig upp mot allt hela tiden och släpper händerna vilket resulterar i platt fall bakåt ner i golvet :/ Bara för att man kan stå så kan man inte automatiskt gå ;) Så här är hjälm på hela tiden! Tack och lov för det när han idag ramlade handlöst med huvudet rakt i hörnet på en högtalare, hjälmen tog smällen.. Men vi springer konstant och plockar upp honom och tröstar eller plockar ner honom på golvet igen..
Jag hoppas att han lär sig snart alltså, just nu är han överallt!! :)
Stort grattis till graviditeterna :)
Här har vi en som började åla vid jul och nu häromdagen börjat ställa sig upp. Han har noll kontroll, ställer sig upp mot allt hela tiden och släpper händerna vilket resulterar i platt fall bakåt ner i golvet :/ Bara för att man kan stå så kan man inte automatiskt gå ;) Så här är hjälm på hela tiden! Tack och lov för det när han idag ramlade handlöst med huvudet rakt i hörnet på en högtalare, hjälmen tog smällen.. Men vi springer konstant och plockar upp honom och tröstar eller plockar ner honom på golvet igen..
Jag hoppas att han lär sig snart alltså, just nu är han överallt!! :)
Här är Vidar full med vattkoppor... Skönhetssömnen känns långt borta.. Skönt att ha det gjort i alla fall i småbarnsåldern. Storasyster hade det för kanske 2v sedan men ganska lindrigt. Klagade aldrig på någon klåda eller så. Vidar vrider runt och gnäller hela nätterna igenom.. Mest koppor i hårbottnen och ansiktet.. Dagarna är rätt lugna än så länge men mamma är trött!