• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Bell13

Ryser vattkoppor är inte det roligaste.

BigMami skrev 2016-02-01 08:34:00 följande:

Här är Vidar full med vattkoppor... Skönhetssömnen känns långt borta.. Skönt att ha det gjort i alla fall i småbarnsåldern. Storasyster hade det för kanske 2v sedan men ganska lindrigt. Klagade aldrig på någon klåda eller så. Vidar vrider runt och gnäller hela nätterna igenom.. Mest koppor i hårbottnen och ansiktet.. Dagarna är rätt lugna än så länge men mamma är trött!

• BigMami
    Bell13 skrev 2016-02-01 09:03:22 följande:

Ryser vattkoppor är inte det roligaste.

Nää.. Skönt att ha det gjort sedan iaf..
  • Bell13
    BigMami skrev 2016-02-01 09:29:29 följande:
    Nää.. Skönt att ha det gjort sedan iaf..
    Funderar på att vaccinera när det går att göra det. Båda mina tjejer hade så mycket koppor och det var bara superjobbigt allt.
  • Freje

Igår och idag har hon varit jättegnällig, är liksom aldrig riktigt nöjd. Dessutom har hon gjort några rejäla vurpor när hon stått upp och sen bara släppt taget. Undrar om det är någon fas eller fler tänder på G. Än så länge har hon bara två tänder nedtill så jag tycker det borde vara dags för några fler.

• Freje

Idag blir dottern 10 månader. Jösses, vart har tiden tagit vägen? Istället för en liten bebis så är hon nu en mycket bestämd liten tjej. Kan själv om allt. Just nu ger hon sig i kast med lära-gå-vagnen och tultar omkring. Det är roligt det med såklart, men saknar bebistiden lite.

• amandanS

Den 20e blir William 11 månader, detta året har gått så sjukt fort! Här är full fart hela tiden, han går inte, kryper inte, men ålar i en jäkla fart och ställer sig upp mot allt, går utmed möbler och klättrar.. Klättrar och klättrar... Hopplös är han :P vild och farlig för sig själv..

• amandanS

Efter en vurpa..

Och på kvällen kom han på att han kunde klättra upp på soffbordet...
  • Raggsockan

Ja, full fart här också! Inte kommit på att hon kan klättra dock, tack o lov. Och för en gång skulle är jag rätt glad att hon fortfarande är så kort, hon når inte speciellt långt upp iaf. Dock har hon rivit ned dvd filmerna ett antal gånger :P 

• Freje
    Raggsockan skrev 2016-02-16 14:42:39 följande:
    Ja, full fart här också! Inte kommit på att hon kan klättra dock, tack o lov. Och för en gång skulle är jag rätt glad att hon fortfarande är så kort, hon når inte speciellt långt upp iaf. Dock har hon rivit ned dvd filmerna ett antal gånger :P 
    Känner igen det där med DVD filmerna. Undrar varför det är så roligt att riva ut allt
  • BigMami

Ja nu börjar de små bli stora Vidar går redan :-/ Trist när allt kommer så fort! Vill ju ha kvar min lilla bebis ett tag till Snart fyller också storebror 13 år! Herregud.. vart tar tiden vägen?

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)