septemberbarn 2014
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
Min Vera fick också vaccin nu i veckan, torsdags, och har inte bajsat på tre dagar! Har varit orolig för det men då kanske det inte är nått att oroa sig för om fler har samma symptom
Min Vera fick också vaccin nu i veckan, torsdags, och har inte bajsat på tre dagar! Har varit orolig för det men då kanske det inte är nått att oroa sig för om fler har samma symptom
Fast vår son har inte fått vaccin än och han har gått från att bajsa 2 gånger/dag till en gång i veckan. Vår bm säger att det är lika vanligt att dom små bajsar 10 gånger på en dag som en gång var 10de dag, och inget där emellan är fel.
God jul! Idag väntas det mycket folk på liten yta så vi får se vad lillen tycker om det ;)
Ingrid har även hon ändrat bajsmönster, från flera gånger dagligen, till en gång i veckan, och nu senaste dagarna fyra gånger/dag. Hon har inte heller fått vaccin.
God jul!
God jul på er! Är era småttingar ovanligt trötta nu när de träffar så mycket folk hela dagarna? Min än helt slut och sover kanske 30 % mer än annars. Gissar att det har med aktiviteterna att göra.
God jul på er! Är era småttingar ovanligt trötta nu när de träffar så mycket folk hela dagarna? Min än helt slut och sover kanske 30 % mer än annars. Gissar att det har med aktiviteterna att göra.
Skönt, då är det nog helt normalt :)
god jul!
läste inte tråden på ett tag (julstök osv), linnéa förlåt, du undrade om ec-andet
vill förtydliga att lillen nästan alltid har blöja på sig, och kissar i den ganska ofta emellanåt.
han kissar i handfatet nästan direkt, mycket på en gång, nästan alltid när jag håller honom över handfatet. Han bajsar där också när han behöver bajsa (alltid på morgonen, plus 1-2ggr på dagen).
jag håller honom max 3 minuter över handfatet, och bara när jag ser att han har redan börjat och mer är snart på gång. annars håller jag inte honom där mer än 15 sekunder, om inget kommer.
fick era små några julklappar? vilken är ni gladaste för? (för att bebisar är ju lika glada oavsett om de får nåt eller inte
jag är så nöjd med den här leksaken
www.universeumshop.se/oball--p-1211-c-318.aspx
den är mjuk, ingen hård plast.bebisen älskar den!
jag själv tycker att gulligaste var en body med påsydd väst på, han ser ut som en liten herre i den! bara käpp och hög hatt som saknas!
storasyster fick en robothund zoomer, och äntligen lämnar bebisen liite ifred för att leka med hunden istället.
just det, han fick också en baby mop, jag skrattade så mycket!
www.google.se/search&biw=1280&bih=691&tbm=isch&imgil=YK4ktYuvcCm-nM%253A%253B7UaSmc__aq7bjM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.huffingtonpost.com%25252F2012%25252F11%25252F13%25252Fbaby-mop_n_2117703.html&source=iu&pf=m&fir=YK4ktYuvcCm-nM%253A%252C7UaSmc__aq7bjM%252C_&usg=__ufp1j4QEt8rCYQkrS3xK8qbg7f4%3D&ved=0CDsQyjc&ei=LZOdVIrwFobfywPsnYK4Cw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=YK4ktYuvcCm-nM%253A%3B7UaSmc__aq7bjM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.huffpost.com%252Fgen%252F859155%252Fthumbs%252Fo-BABY-MOP-facebook.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.huffingtonpost.com%252F2012%252F11%252F13%252Fbaby-mop_n_2117703.html%3B1536%3B1049