septemberbarn 2014
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
Lite sent kanske men är det ok att jag hoppa in här nu?
Tack Linnéa och Dasha! Vår lilla son föddes 5/9. I början hade han kolik så han skrek och hade väldigt ont, och för några veckor sedan blev han förkyld och rosslade mycket och efter det kom hostan, sist när vi var hos läkaren fick vi veta att han har luftrörskatarr. Stackarn har inte haft det lätt.
Tack Linnéa och Dasha! Vår lilla son föddes 5/9. I början hade han kolik så han skrek och hade väldigt ont, och för några veckor sedan blev han förkyld och rosslade mycket och efter det kom hostan, sist när vi var hos läkaren fick vi veta att han har luftrörskatarr. Stackarn har inte haft det lätt.
Hej
Min son har också börjat tjuta vissa dagar mer vissa dagar mindre, han har en väldigt jobbig tandsprickning så det känns som om han skriker mer de dagarna de kliar mer i tänderna. Tydligen känner vissa knappt av tandsprickning medans vissa kan ha de månader innan tanden börjar synas. Min verkar vara känslig för detta. Han började klia i tänderna med näven redan vid tre månader och har hållt på så nu i 1,5 månader och det blir bara värre. Senaste veckan har varit hemsk han gnäller och skriker hela dagarna och spänner sig i hela kroppen samtidigt som han biter i något. Har provat på med babydent men det hjälper inte särskilt mycket tycker jag. Det är mest på kvällarna som han är igång som mest och sen har han ju sovit hur dåligt som helst :(
Dasha
Nu har jag missat nått! Vadå för cylinder och vart kan man få tag på den? :)
Dasha
Nu har jag missat nått! Vadå för cylinder och vart kan man få tag på den? :)
det var kanske från gobocken jag fick en sån.. eller var det svärmors present?
go´boken står det på den
Ställde en fråga här
www.familjeliv.se/forum/thread/74777429-bebis-vill-ha-total-lugn-och-ro-vid-amning
har ni några tankar eller råd?