• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Tabasco500

Då min fru gillar lite större storlekar så att säga.Men är själv normalt begåvad,men hon fantiserat under några år så beslöt oss vi för trekant.Detta har funkat bra och inte lett till några problem.Vi har även besökt swingers klubb några gånger.Där hon har blivit behandlad efter konstens alla regler.

• Anonym (F)
    Anonym (Man) skrev 2014-09-25 18:23:20 följande:

Vad menar du riktigt? Varför ska jag vara glad?

Ja Vaddå din fru fick smak på mer och. mer eller som jag fattade det , bara skaffa ny fru med stake i .(-:
  • Anonym (F)

Ts Har du lovar så är det ju bara ställa upp ...(-:

• Anonym (Trekantsmys)

Kul att tråden drog igång!

• Anonym (Trekantsmys)
    Jojohanna skrev 2014-09-25 15:46:10 följande:

Hej,

Jag har haft en del trekanter och alltid hittat extramannen på bodycontact. Väldigt enkelt och bara man sållar lite bland alla knasiga mail så kan man hitta riktiga guldkorn. Skulle säga att det är ett mycket bra sätt att krydda sin relation. Liten risk för svartsjuka då alla är med i samma rum och kan stoppa när de vill.
    Viktigt att prata om det innan, vad är tillåtet? Vilka stopptecken skall ni ha osv...
    Hoppas ni får till det för det är en fantastisk upplevelse!

Tack för det!!
  • Anonym (Trekantsmys)
    rossolito skrev 2014-09-24 16:43:26 följande:

Jag har träffat en del par genom åren. Det som jag upplevt är att det verkar vara i en del fal är att det är "ett desperat test" ibland för att få relationen att fungera. I flera fall har kvinnan hört av sig på egen hand till mig efteråt och velat köra själv. (Dock inte intressant för mig) Numera är jag mer noggrann då jag ev träffar nått par hur deras relationen verkligen är. Råkat ut för svartsjuk galning efter mig trots att jag inte låg med hans fru på egen hand. Lycka till, och hoppas ni vet vad ni vill båda två! Kvinnor har en tendens att få känslor lättare än oss män i samband på sex. Så det bör du vara medveten om.

Tack rosselito Glad
    Vår relation är jättebra och jag är ganska säker på att det kommer att bli bra.
  • Viljar

Tror det är rätt viktigt att se till att det inte är en vän man gör det med i alla fall.. Kan bli en väldigt udda stämning er emellan efteråt.. Även om det nu inte va menat så från början...  Väldigt lätt att den andre parten blir lite lätt svartsjuk och funderar över hur mycket den andra vill med "Nr 3" När du inte är med... Och sen att man pratat genom det ordentligt innan, så båda är med på samma sak.. Vilka regler som gäller och  liknande..  Kanske skulle vara lättare att ge sig iväg på en swingersklubb eller kryssning för att hitta nån ni tycker skulle passa...

Murbruk kan leda till missbruk av dåliga murare..
  • Anonym (F)

Du kan väl inte sätta reg

Viljar skrev 2014-09-26 03:49:52 följande:

Tror det är rätt viktigt att se till att det inte är en vän man gör det med i alla fall.. Kan bli en väldigt udda stämning er emellan efteråt.. Även om det nu inte va menat så från början...  Väldigt lätt att den andre parten blir lite lätt svartsjuk och funderar över hur mycket den andra vill med "Nr 3" När du inte är med... Och sen att man pratat genom det ordentligt innan, så båda är med på samma sak.. Vilka regler som gäller och  liknande..  Kanske skulle vara lättare att ge sig iväg på en swingersklubb eller kryssning för att hitta nån ni tycker skulle passa...

Vill de ha det med en vän. så är det deras val . Svartsjuka borde ni tänkt å från början .
  • NicKnejm

Om kvinnan vet med sig själv sedan tidigare erfarenheter i livet att hon lätt får känslor för en man hon har sex med så är det bara att hoppa över slikt lekar. Det måste finnas en inre switch som kan skilja på hobbysex och det man har under täcket hemma på tu man hand.

• Anonym (Njaaa)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-25 22:28:34 följande:
    Tack rosselito Glad
    Vår relation är jättebra och jag är ganska säker på att det kommer att bli bra.
    Går din tjej med på trekant med en extra tjej? Det skulle jag har krävt eftersom hon skall få det extra bra!
Svar på tråden Trekant