• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Trekantsmys)
    Anonym (Man) skrev 2014-09-24 13:03:49 följande:

I vårt fall var det tänkt att den extra  mannen skulle ha en lite försiktig roll och mera vara med "från sidan", men han tog genast ledningen och körde allt i kras för mig.
    Tack!
    Den risken har vi också berört och vi tror oss kunna hantera den.
  • In trouble
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 13:06:52 följande:

Tack!

Den risken har vi också berört och vi tror oss kunna hantera den.

Hur långt i planeringen är ni komna ?
  • Anonym (Trekantsmys)

Jag tror nästan vi är framme. Det här var väl ytterligare en väg att få lite råd men som sagt så blir det av.

• Anonym (Man)
    In trouble skrev 2014-09-24 13:05:52 följande:
    Det är ju därför det är viktigt att han är undergiven

Ledsen för din skull dock.

Vi tänkte oss att han var lite försiktig och lyhörd av sig, men när han blev tänd blev han som förvandlad.

Jo det var jättejobbigt. I dag har jag dock en helt ok relation till dem båda.
  • In trouble
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 13:15:05 följande:

Jag tror nästan vi är framme. Det här var väl ytterligare en väg att få lite råd men som sagt så blir det av.

Har ni en bra kandidat med ?
  • Anonym (Trekantsmys)
    In trouble skrev 2014-09-24 13:22:57 följande:
    Har ni en bra kandidat med ?
    Det är väl nästa och svåra steg. Viktigt att inte hamna i en tokig situation
  • NicKnejm

Det här ämnet dyker upp vid jämna mellanrum och jag plus några andra insatta har skrivit spaltmeter i ämnet. Prova sök i gamla trådar.

Korta drag:
    Sök på kontaktsajt, lägg ner tid o möda, berätta för män vad som förväntas och fråga vad de vill och triggas av. Var tydlig med gränser för honom.

Tillåt varandra inom paret att få den bekräftelse hon/han vill, tillåt jobbiga frågor både innan och efter en träff.

Puaha inte fram något.

Om ni träffar man aom känns bra, vänta inte för länge med att ha sex. Finns risk att laddningen försvinner pga för mycket tid till samtal som gör mannen mer mänsklig och mindre till levande sexleksak. Däremot efter sexet kan förtroliga samtal inledas och vänsksp byggas. kan låta konstigt i oinvigds öron. Men tro mig, det är så det fungerar för att komma igång med hobbysex där man bjuds in som krydda.

• Anonym (Trekantsmys)
    NicKnejm skrev 2014-09-24 13:34:28 följande:

Det här ämnet dyker upp vid jämna mellanrum och jag plus några andra insatta har skrivit spaltmeter i ämnet. Prova sök i gamla trådar.

Korta drag:
    Sök på kontaktsajt, lägg ner tid o möda, berätta för män vad som förväntas och fråga vad de vill och triggas av. Var tydlig med gränser för honom.

Tillåt varandra inom paret att få den bekräftelse hon/han vill, tillåt jobbiga frågor både innan och efter en träff.

Puaha inte fram något.

Om ni träffar man aom känns bra, vänta inte för länge med att ha sex. Finns risk att laddningen försvinner pga för mycket tid till samtal som gör mannen mer mänsklig och mindre till levande sexleksak. Däremot efter sexet kan förtroliga samtal inledas och vänsksp byggas. kan låta konstigt i oinvigds öron. Men tro mig, det är så det fungerar för att komma igång med hobbysex där man bjuds in som krydda.

Tack för goda råd. Något att ta fasta på är just att killen innan sexet ska vara just en krydda och leksak. Vi bör inte bli för nära honom innan. 
  • Anonym (Trekantsmys)
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 13:37:34 följande:
    Tack för goda råd. Något att ta fasta på är just att killen innan sexet ska vara just en krydda och leksak. Vi bör inte bli för nära honom innan. 
    Ett tillägg kan vara att vi har sökt på Bodycontact men det är lite svårt att hitta rätt. Hon har träffat en kille själv därifrån och det gick bra men det känns på något sätt svårare när vi båda ska vara nöjda men det ska lösa sig!!
Svar på tråden Trekant