• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • rossolito

Jag har träffat en del par genom åren. Det som jag upplevt är att det verkar vara i en del fal är att det är "ett desperat test" ibland för att få relationen att fungera. I flera fall har kvinnan hört av sig på egen hand till mig efteråt och velat köra själv. (Dock inte intressant för mig) Numera är jag mer noggrann då jag ev träffar nått par hur deras relationen verkligen är. Råkat ut för svartsjuk galning efter mig trots att jag inte låg med hans fru på egen hand. Lycka till, och hoppas ni vet vad ni vill båda två! Kvinnor har en tendens att få känslor lättare än oss män i samband på sex. Så det bör du vara medveten om.

• Anonym (Sara)

Jag vet en som kan passa er, och snygg är han också. 32 år gammal, bor i Sthlm. Funkar det? Kan ju be honom att kontakta er isf. Tycker att han låter som det ni söker och han gillar trekanter, det vet jag.

• Anonym (3 bröder)

En gissning är att "Sara" i själva verket är samma person som "hon" tänkte para ihop er med...

Anonym (Sara) skrev 2014-09-24 16:47:37 följande:

Jag vet en som kan passa er, och snygg är han också. 32 år gammal, bor i Sthlm. Funkar det? Kan ju be honom att kontakta er isf. Tycker att han låter som det ni söker och han gillar trekanter, det vet jag.

• redwine

Jag är en man med erfarenhet av sex på fler.

Det viktiga är att ni pratar med varandra ordentligt innan en träff
    sen att hitta en man är inge svårt, däremot omöjligt att hitta en kvinna som vill.

Är en sexresa på birka för sexintresserade den 2-3 okt
    det kan vara ett mycket bra sätt att träffa rätt partner för 3k.

• Jojohanna

Hej,

Jag har haft en del trekanter och alltid hittat extramannen på bodycontact. Väldigt enkelt och bara man sållar lite bland alla knasiga mail så kan man hitta riktiga guldkorn. Skulle säga att det är ett mycket bra sätt att krydda sin relation. Liten risk för svartsjuka då alla är med i samma rum och kan stoppa när de vill.
    Viktigt att prata om det innan, vad är tillåtet? Vilka stopptecken skall ni ha osv...
    Hoppas ni får till det för det är en fantastisk upplevelse!

• Anonym (F)
    Anonym (Man) skrev 2014-09-24 12:46:48 följande:

Som jag har skrivit i en tråd förut tycker jag att man ska vara ytterst försiktig med trekanter. Jag förlorade min fästmö i en trekant. Man ska nog vara väldigt trygga och erfarna med varandra och även ha tydliga gränser och spelregler. Och sedan följa dem.

Fast det va nappade en förlust av en som vill ha trekant var glad istället .
  • Anonym (F)

Bra sätt att trycka fram de allra e uppriktiga egenskaper hos sin partner ...

• Anonym (F)

Vilken möjlighet du har att få en ny fru (-: ge efter och ställ upp .

• Anonym (kanske)

Hur gamla är ni TS?

Vad söker ni för typ av man, ålder fysiska egenskaper osv?

• Anonym (Man)
    Anonym (F) skrev 2014-09-25 17:25:08 följande:
    Fast det va nappade en förlust av en som vill ha trekant var glad istället .
    Vad menar du riktigt? Varför ska jag vara glad?
Svar på tråden Trekant