• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Trekantsmys)

Vi bor i Stockholmsregionen.

• In trouble

Då ska det väl inte vara helt omöjligt. Värre om ni bott på landsbygden

• shack

Jag är den manliga delen av ett swingerspar och vi började med att gå till Par i Hjärter. Det passade oss som introduktion. Vi har haft parträffar, men tycker att allt är så mycket enklare att pröva sig fram till, när det inte bara är tre.

Det är också mer uppenbart att den fysiska njutningen gäller och att det inte kommer att uppstå några nya relationer, vilket annars är påtagligt.

Vi är båda två ganska slampiga av oss, så det finns inte heller någon risk för svartsjuka i den meningen att en viss händelse skulle utnyttjas emotionellt i efterhand, typ "Du gjorde ju det där med honom, varför då?"

• Anonym (Trekantsmys)
    In trouble skrev 2014-09-24 14:05:50 följande:

Då ska det väl inte vara helt omöjligt. Värre om ni bott på landsbygden

Visst är det kanske så men å andra sidan finns fler knäppskallar här. Kanske får åka till landsbygden för träff Glad
  • Anonym (Trekantsmys)
    shack skrev 2014-09-24 14:11:57 följande:

Jag är den manliga delen av ett swingerspar och vi började med att gå till Par i Hjärter. Det passade oss som introduktion. Vi har haft parträffar, men tycker att allt är så mycket enklare att pröva sig fram till, när det inte bara är tre.

Det är också mer uppenbart att den fysiska njutningen gäller och att det inte kommer att uppstå några nya relationer, vilket annars är påtagligt.

Vi är båda två ganska slampiga av oss, så det finns inte heller någon risk för svartsjuka i den meningen att en viss händelse skulle utnyttjas emotionellt i efterhand, typ "Du gjorde ju det där med honom, varför då?"

Du har nog en poäng i det och det ena utesluter inte det andra. En trekant har dock en annan typ av laddning, tror jag.
  • In trouble
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 14:15:57 följande:

Visst är det kanske så men å andra sidan finns fler knäppskallar här. Kanske får åka till landsbygden för träff

Haha. Så kan man också se saken ????
  • Anonym (Trekantsmys)
    In trouble skrev 2014-09-24 14:25:48 följande:
    Haha. Så kan man också se saken ????
    Kanske så Glad
    Är du månne en kandidat?
  • In trouble
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 14:27:28 följande:

Kanske så

Är du månne en kandidat?

Beror på om ni vill åka till Skåne för en träff ????

Sen tror jag inte jag är er man tyvärr av olika anledningar, även om det förmodligen varit väldigt härligt
  • Anonym (Trekantsmys)
    Förlåt om jag skojar lite med dig!
    Kanske hade varit härligt och Skåne är ju fint på många sätt.
  • In trouble
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-09-24 14:39:52 följande:

Förlåt om jag skojar lite med dig!

Kanske hade varit härligt och Skåne är ju fint på många sätt.

Ingen fara ????
Svar på tråden Trekant