• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • kaatriin
    Mariah1986 skrev 2014-10-20 07:45:32 följande:

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46

Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

Hej! Vi tog första sprutan i fredags, dvs den 24 :) Detta är vårat första försök!
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-10-26 14:15:48 följande:

Hej! Vi tog första sprutan i fredags, dvs den 24 :) Detta är vårat första försök!

Då är vi nästan på samma jag tog min i torsdags. Första ultraljudet i morgon. Först blodprov på morgonen sen ultraljud på eftermiddagen ?
  • MadArp
    dumdummast skrev 2014-10-26 14:42:28 följande:

Då är vi nästan på samma jag tog min i torsdags. Första ultraljudet i morgon. Först blodprov på morgonen sen ultraljud på eftermiddagen ?

Lycka till imorgon!!!
  • MadArp
    kaatriin skrev 2014-10-26 14:15:48 följande:

Hej!! Härligt att ni är på gång!! Känns det bra? Gick det bra att ta sprutan?
  • kaatriin
    MadArp skrev 2014-10-26 15:14:11 följande:

Hej!! Härligt att ni är på gång!! Känns det bra? Gick det bra att ta sprutan?

De känns jätte bra, man går runt med världens leende på läpparna för att man vet att ni händer de grejer ;)

Att sprutan gick bra, va sjukt nervös bara! Är van att sticka andra i magen (jobbar som uska) men inte att sticka mig själv! ;) haha
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-10-26 14:42:28 följande:
    Åh va roligt! :)
    Vi ska ta blodprov på tisdag sen första ultraljudet på fredag :) Är detta första gången för er?
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-10-26 15:28:06 följande:

Åh va roligt! :)

Vi ska ta blodprov på tisdag sen första ultraljudet på fredag :) Är detta första gången för er?

Japp första gången för oss, för er med?
  • Mariah1986

Va kul att fler har kommit till tråden !

Och alla är på sin första omgång jätte kul och väldigt spännande

Vilken klinik går ni på ?? Och lycka till alla !!! Imorgon ska jag på mitt andra ultraljud och är skit nervös !!!

• dumdummast
    Mariah1986 skrev 2014-10-26 17:47:33 följande:

Va kul att fler har kommit till tråden !

Och alla är på sin första omgång jätte kul och väldigt spännande

Vilken klinik går ni på ?? Och lycka till alla !!! Imorgon ska jag på mitt andra ultraljud och är skit nervös !!!

Vi går i Umeå :).

Ska på första ultraljudet i morgon känns nervöst.
  • MadArp
    dumdummast skrev 2014-10-26 18:21:26 följande:

Vi går i Umeå :).

Ska på första ultraljudet i morgon känns nervöst.

Då hörs vi imorgon när vi alla 3 har varit på UL... Spännande att höra hur det ser ut för alla. På fredag får vi höra hur det gått för dig kaatriin:)
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober