• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • doccah

Åh en till bebbe, grattis kramkolan. Känns som jag är sist ut nu längtar ju ihjäl mig, nog enda gången i livet jag vill ha ont nu!!

• ememi
    doccah skrev 2015-07-29 13:39:04 följande:

Åh en till bebbe, grattis kramkolan. Känns som jag är sist ut nu längtar ju ihjäl mig, nog enda gången i livet jag vill ha ont nu!!

Jag väntar fortfarande :) bf +3 :/ förstår precid vad du menar????
  • doccah
    ememi skrev 2015-07-29 14:13:24 följande:
    Jag väntar fortfarande :) bf +3 :/ förstår precid vad du menar????
    Ja usch tradigt är de, jag är bf+2 idag och just nu känns de som jag kommer gå över lääänge. Alla mina känningar har försvunnit :( Ska till ikea nu och hoppa rundor i hopp om lite värkar haha
  • ohhello

Ememi, doccah! Ni är inte ensamma! Jag är också på BF+2 idag. Dock igångsättning imorgon. Hoppas ni får era små snart också!

• doccah

Slemproppen har släppt i omgångar i flera veckor, men idag så var de blodstrimmor i, känns som att det ändå är liiite närmare då men man vågar ju knappt hoppas!!

• Emmask
    Liten till skrev 2015-07-25 22:42:32 följande:
    Färdknäppen kanske? Det var det vi gjorde, och 3-4 h senare gick vattnet med sonen kom första värken också 4-5h efter sex. Så jag tror på det :/kr
    Samma här! Värkar direkt efter färdknäppen, var tredje minut. Fem timmar senare var jag 8 cm öppen  :)
  • doccah
    Emmask skrev 2015-07-29 22:02:27 följande:
    Samma här! Värkar direkt efter färdknäppen, var tredje minut. Fem timmar senare var jag 8 cm öppen  :)
    Har försökt de, fick bara förvärkar på natten som avtog :/
  • ohhello

Nu ligger jag i mitt egna rum på BB, har just fått en tablett för igångsättning, tagit blodprover, ctg och fått en kopp kaffe. Har haft någon sammandragning till&från och hoppas att det ska hända något så småningom. Är lite nervös, men samtidigt förväntansfull! :)
    Snart kanske vi får träffa vår lilla!
    Hoppas ni andra har en bra dag!

• doccah
    ohhello skrev 2015-07-30 08:09:14 följande:

Nu ligger jag i mitt egna rum på BB, har just fått en tablett för igångsättning, tagit blodprover, ctg och fått en kopp kaffe. Har haft någon sammandragning till&från och hoppas att det ska hända något så småningom. Är lite nervös, men samtidigt förväntansfull! :)

Lyllos! Lycka till!
  • Liten till
    ohhello skrev 2015-07-30 08:09:14 följande:

Åh vad spännande! Hoppas det hänt saker för dig nu!