Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Åh en till bebbe, grattis kramkolan. Känns som jag är sist ut nu längtar ju ihjäl mig, nog enda gången i livet jag vill ha ont nu!!
Åh en till bebbe, grattis kramkolan. Känns som jag är sist ut nu längtar ju ihjäl mig, nog enda gången i livet jag vill ha ont nu!!
Ememi, doccah! Ni är inte ensamma! Jag är också på BF+2 idag. Dock igångsättning imorgon. Hoppas ni får era små snart också!
Slemproppen har släppt i omgångar i flera veckor, men idag så var de blodstrimmor i, känns som att det ändå är liiite närmare då men man vågar ju knappt hoppas!!
Nu ligger jag i mitt egna rum på BB, har just fått en tablett för igångsättning, tagit blodprover, ctg och fått en kopp kaffe. Har haft någon sammandragning till&från och hoppas att det ska hända något så småningom. Är lite nervös, men samtidigt förväntansfull! :)
Snart kanske vi får träffa vår lilla!
Hoppas ni andra har en bra dag!
Nu ligger jag i mitt egna rum på BB, har just fått en tablett för igångsättning, tagit blodprover, ctg och fått en kopp kaffe. Har haft någon sammandragning till&från och hoppas att det ska hända något så småningom. Är lite nervös, men samtidigt förväntansfull! :)