Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Haha autocorrect ändrade från jätteont och bröst men ni fattar ;)
Usch ja de är drygt nu. Man önskar ingen detta :( bf+8 idag och är less på att varje kväll hoppas på att de drar igång under natten och vakna lika besviken varje morgon :/ men som ni säger de är värt de när bebis väl kommer <3
Men visst känns det så? Att det ska dra igång på natten? Tänker likadant som du doccah, och blir också lite besviken på morgonen.. men jag försöker tänka som så att jag är en dag närmre, även om det känns som att det aldrig tänkt dra igång..
natti natt hörrni! Hoppas ni kan sova gott! =)
Bf+10 idag och jag säger som er känns som allt börjar på kvällen. Mensvärken avtog och nu mår jag bara hemskt illa. Sambon fick reda på att han ska få en anställning igår. Så det lätta upp stämningen ändå
Bf+10 idag och jag säger som er känns som allt börjar på kvällen. Mensvärken avtog och nu mår jag bara hemskt illa. Sambon fick reda på att han ska få en anställning igår. Så det lätta upp stämningen ändå
Aaaaah! Ligger fortfarande på BB och får inte gå hem. Läkarna anser att jag är sjuk och måste ligga under uppsikt. EKG:et såg bra ut men jag har lite väl hög puls, blodvärdet är dåligt och mina infektionsvärden går inte ner.
Annars är allt bra med lillfröken iallafall, de har kollat hennes tarmar nu och allt såg bra ut. Inatt har hon ammat var 2-3 timme och jag har sovit totalt runt 9tim - har inte sovit så mycket sen jag blev igångsatt i torsdags! Första natten utan skrik också, antar att hon kände på sig att mamma behövde sova lite. <3
De har inte hittat orsaken än, men jag börjar bli bättre så jag får åka hem, men måste komma in på fredag och ta nya prover och prata med läkaren. Alltså, kunde nästan gråta av lycka nu?
Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hit med bilen så vi kan packa ner allt och åka. Passar på att amma också, måste tyvärr in via en butik och handla lite på vägen hem. :)
Förstår att det är drygt att vänta, vet precis hur jävligt det är.
Men grattis till din sambos anställning, det måste kännas jättebra att han får det nu!
Åh vad skönt ohhello att ni får komma hem!
Och på ett sätt skönt att vi är ett gäng som går över tillsammans! Jag har haft värkar sen igår kväll. Då var 10 de minut. Inatt ca 1 gång per timme. I morse var 15de minut o nu typ var 30de. Hoppas de kommer igång ordentligt snart, även om de gör ont!
Åh vad skönt ohhello att ni får komma hem!
Och på ett sätt skönt att vi är ett gäng som går över tillsammans! Jag har haft värkar sen igår kväll. Då var 10 de minut. Inatt ca 1 gång per timme. I morse var 15de minut o nu typ var 30de. Hoppas de kommer igång ordentligt snart, även om de gör ont!