Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Gud vilken bubbla man hamnar i.. Allt bara flyter på och jag kan inte sluta titta på min lilla dotter <3 dock vill hon inte alls ta bröstet utan bara sover hela tiden. Men de blir väl bättre snart hoppas jag
Gud vilken bubbla man hamnar i.. Allt bara flyter på och jag kan inte sluta titta på min lilla dotter <3 dock vill hon inte alls ta bröstet utan bara sover hela tiden. Men de blir väl bättre snart hoppas jag
Gissa hur sur och besviken jag är!!
Min fina nya vagn är trasig! Nåt är fel så det går inte att fälla upp chassit. Och jag tror inte jag kan få tag på någon kundtjänst förrän på måndag. Ser ut som en bit plast nötts eller klämts, och jag har använt den kanske 10ggr max.
Tur att vi har gamla vagnen kvar efter sonen, men ändå!
Aja jag har i allafall tur med Maja, nu äter hon 1 gång per natt, har gjort så några dagar. Äter runt 22, 03 och en gång mellan 6.30-8.30 så det är väldigt skönt! Däremot känns det som att mjölken sinar på kvällen, tror det är för att det går så långt mellan amningarna på natten. Men men. Funkar det inte så får hon börja med ersättning. Hon har fått en flaska en kväll när hon inte blev mätt på mig. Men igår gick det bra.
Sen sover hon oftast 4-6h på dagen också,med ett uppvaknande för mat och blöjbyte. Så igår låg jag ute och solade länge när hon sov. Då skönt!
Våran lilla älskling . Hon är så snäll (än så länge hihi)
Åh vad söt hon är doccah!
Här är en bättre bild på vår flicka, Vega ska hon heta. <3
Doccah - åh en sån sötis! Och vad mycket hår!
Nu är jag glad igen! Vagnen är hel
Det var en liten liten sten, eller snarare grus, som fastnat i kläm i en av stägningsgrejerna. Och nu när den föll bort (när jag skulle filma att det inte gick att stänga) så funkar allt dom det ska igen! Tjoho!!
Tack ja hon är väldigt hårig! Haha aw så fin! Häftigt namn oxå
Åh va skönt! De är ju de sista man vill att vagnen ska paja nu när man vill komma ut och premiärköra!
Vår lilla Bosse!
Går riktigt bra med amningen. Känns att det är tredje barnet och man är såå mycket lugnare och trygg i allt. Han äter var tredje timme, sover mellan och går upp fint i vikt.
Tänk va de är lena och mjuka! Jag är helt förälskad i vår bebis. Njuter på ett helt annat sätt än med de första två. Att få en trea är ljuvligt!!!!!
Vår lilla Bosse!
Går riktigt bra med amningen. Känns att det är tredje barnet och man är såå mycket lugnare och trygg i allt. Han äter var tredje timme, sover mellan och går upp fint i vikt.
Tänk va de är lena och mjuka! Jag är helt förälskad i vår bebis. Njuter på ett helt annat sätt än med de första två. Att få en trea är ljuvligt!!!!!
Grattis till alla bebisar! Så söta de är! Tänk att för 8 månader sedan satt vi här och var nervösa och oroliga och hoppades på att graviditeten skulle gå vägen! Nu sitter vi här med våra bebisar! Nästan alla har ju kommit nu och ni som fortfarande väntar - det dröjer inte länge till nu snart har ni er bebis!