Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Feather: Beklagar verkligen!!! Fy så orättvist att du fått gå igenom så många missfall! :( Vi får hålla alla tummar och tår för att den lilla bönan kanske ändå klamrat sig fast därinne! Kram
Feather: beklagar verkligen! SÅ tråkigt! :(
Jag mådde lite illa ons-fre och kände mig liksom proppmätt så fort jag åt något. I lördags var alla symtom borta och har inte kommit tillbaka. Jag är SÅ jävla orolig. Fick tid för inskrivning 18 dec, då är jag i v 10 om jag fortfarande är gravid, känns inte det lite sent?
Tråkigt att läsa Feather :( Hoppas innerligt att det inte var något missfall, men om det nu var det så önskar jag dig all lycka till i framtida försök! (Känner en som fick 6 missfall innan första barnet kom, nu har hon två).
Själv fortsätter symtomen. Natten mellan fredag och lördag var inte kul. Hade så otroligt mycket växtvärk, blev faktiskt orolig. Det värkte hela tiden, oavsett hur jag försökte lägga mig. Under lördagen och söndagen hade jag väldigt få symptom, men imorse...väldigt ömma bröst och en del illamående. Så antar att allt är som det ska fortfarande :)
Inskrivning om två veckor.
Ska själv på hälsosamtal på fredag sen inskrivning efter vecka 11-12 någon gång där. Ska få göra vul den 17 december också:).
Tror inte heller man ska oroa sig för för lite symtom, alla är olika och det är så tidigt för oss flesta. Tror det är värre att ha för mycket smärta och såklart blödningar kan vara ett varningstecken.
Tänkte fråga om ett mysko "symtom" jag haft några ggr. Kanske inte är ett symtom utan något helt annat, bara lite nyfiken om någon av er känt något liknande. Jag har haft ett par ggr senaste veckan som ett hugg i lägre ryggen/övre rumpan. När jag gått så har det plötsligt ilat till och jag nästan tappar balansen. Men känns rätt muskulärt eller kanske någon nerv eller i benstommen eller ngt. Så låter ju inte som det kommer från graviditeten, men aldrig känt så förr...
Tror inte heller man ska oroa sig för för lite symtom, alla är olika och det är så tidigt för oss flesta. Tror det är värre att ha för mycket smärta och såklart blödningar kan vara ett varningstecken.
Tänkte fråga om ett mysko "symtom" jag haft några ggr. Kanske inte är ett symtom utan något helt annat, bara lite nyfiken om någon av er känt något liknande. Jag har haft ett par ggr senaste veckan som ett hugg i lägre ryggen/övre rumpan. När jag gått så har det plötsligt ilat till och jag nästan tappar balansen. Men känns rätt muskulärt eller kanske någon nerv eller i benstommen eller ngt. Så låter ju inte som det kommer från graviditeten, men aldrig känt så förr...
Var på vul den 18 nov i 7+0, en liten böna fanns där.. Dock började jag blöda tor 20 nov i v 7+2. Och jag kan med största sannolikhet säga att jag fått genomleva mitt 4 missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er all lycka?.
Konstig fundering kanske... Men håller ni in magen på dagarna? Jag är rätt liten så den syns väl annars, vill ingen ska se ännu är bara i v 7... Men får lite ont när jag håller in den för länge, då kommer växtvärken väldigt hårt.
Konstig fundering kanske... Men håller ni in magen på dagarna? Jag är rätt liten så den syns väl annars, vill ingen ska se ännu är bara i v 7... Men får lite ont när jag håller in den för länge, då kommer växtvärken väldigt hårt.