Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Haha detta är nästan lite galet, jag är i precis samma sits. Anställd 1/9 med en gubbchef +50. Nu känns det faktiskt lite bättre, får säga det till honom morgon eftermiddag och sen springa därifrån fort som tusan.
Haha detta är nästan lite galet, jag är i precis samma sits. Anställd 1/9 med en gubbchef +50. Nu känns det faktiskt lite bättre, får säga det till honom morgon eftermiddag och sen springa därifrån fort som tusan.
Illamåendet är borta.
Fick lyssna på bebishjärtat idag på Mödra. 164 slag i min.
Hej! Ny i tråden. Väntar mitt andra barn (BF 5 juli). Dottern född i december 2012. Bor strax utanför Malmö.
Förra graviditeten mådde jag illa v 6-16, men denna mår jag toppen! :) Trött som tusan, men bara jag slipper illamåendet klagar jag inte! Inga speciella cravings, men en del saker jag absolut inte är sugen på...
Berättade för min chef förra veckan, så nu är det äntligen officiellt, och jag kan gnälla lite om jag vill :D
Haha detta är nästan lite galet, jag är i precis samma sits. Anställd 1/9 med en gubbchef +50. Nu känns det faktiskt lite bättre, får säga det till honom morgon eftermiddag och sen springa därifrån fort
som tusan.
Jag är jätte nervös för att berätta för chefen med, går in i vecka 16 imorgon och har inte berättat än.. Jag ha varit timanställd frånochmed oktober men fick fast frånochmed den 1/1-15 så jag vet aldrig hur jag ska säga det. Helst av att 50 anställda så är jag den enda tjejen! Han är runt 40-50 min chef, gammal militär...
Jag var inte ett dugg nervös. Men så har jag i och för sig jobbat i flera år och precis gift mig, så det chockade nog inte heller.
Men jag var också noga med att inte ursäkta mig, jag har all rätt i världen att vara en människa. Jag är inte jobbet! Chefen blev glad för min skull och så inget mer med det. Naturligtvis ställer det till en del bekymmer som måste lösas, men det är inte mitt problem.
Men jag var också noga med att inte ursäkta mig, jag har all rätt i världen att vara en människa. Jag är inte jobbet! Chefen blev glad för min skull och så inget mer med det. Naturligtvis ställer det till en del bekymmer som måste lösas, men det är inte mitt problem.