• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • eliric
    jazmine25 skrev 2015-06-04 20:56:03 följande:

har startat en grupp på Facebook för oss som ska få februari bebis. Eftersom gruppen är hemlig så måste man bli vän med en medlem för att få bli inbjuden i gruppen.

Ni som vill vara med kan adda mig på Facebook och skicka ett mess så bjuder jag in er till gruppen.

Jag heter Jasmine Sahlén på facebook

Är det inte bättre att från början bara ha en grupp eftersom Vick82 skrev precis innan att hon hade startat en grupp?
  • MCLRBL
    anynumos skrev 2015-06-05 08:28:42 följande:

Sitter och väntar på BM nu (inskrivning)

Nervöst!! =)

Ååååh hur gick det?? Jag ska dit om en timma. Sitter på jobbet och försöker få något gjort... Går sådär :b
  • Miss D
    Hej,

Jag ansluter gärna om det är ok?

Fick positivt 31/5, fb runt 6 februari, 34 år och första barnet, tidigare missfall vecka 12.

Håller tummarna att det ska gå hela vägen denna gång, men redan nu nervös att det inte ska lyckas.

• Vick82
    eliric skrev 2015-06-05 08:33:51 följande:

Är det inte bättre att från början bara ha en grupp eftersom Vick82 skrev precis innan att hon hade startat en grupp?
    Jag är inte medlem i den andra gruppen, men tycker att det är smidigare o bara ha en! Sen kan jag ju inte tvinga folk att gå med i den gruppen heller! :)
  • Vick82
    Miss D skrev 2015-06-05 08:59:24 följande:
    Hej,

Jag ansluter gärna om det är ok?

Fick positivt 31/5, fb runt 6 februari, 34 år och första barnet, tidigare missfall vecka 12.

Håller tummarna att det ska gå hela vägen denna gång, men redan nu nervös att det inte ska lyckas.

Grattis! :)
    Skicka gärna ett privat mess med mailadress så lägger jag till dig. Gruppen går inte att söka på på facebook!
  • Nattöga
    Vick82 skrev 2015-06-05 09:11:53 följande:
    Grattis! :)
    Skicka gärna ett privat mess med mailadress så lägger jag till dig. Gruppen går inte att söka på på facebook!
    Fick du pm-et med min mail? ^^
  • AngelinaAr

Miss D,jag plussade åxå 31 och har åxå BF 6/2 :)

Grattis... Hade åxå missfall förra månaden tidigt är åxå nojig detta är mitt tredje.. THUMBS UP GIRLS :)

Svar på tråden BF februari 2016