• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Desideri
    Nattöga skrev 2015-06-04 11:41:31 följande:

Då kanske man inte behöver noja sig jättemycket kring lyft i alla fall :)

Jag väntar nog med att berätta för chefen tills jag vet om jag lyckas ta mig förbi v.12.... Hm... Och kollegorna. Är ju på privat företag, så det skulle inte sprida sig så som det kan göra på en avdelning (tror jag), men man vet ju aldrig!

Är det bara jag som lutar åt att jag INTE vill ta reda på könet? :D

Vi har bestämt att vi inte ska ta reda på kön med denna bebis. Vi gjorde det med dottern och det var mysigt på sitt sätt men nu vill vi ha den där överraskningen på förlossningen. :D
  • Anonym (EM)

Jag har så svårt att bestämma mig om jag vill ta reda på kön! Är så nyfiken men samtidigt kunde det ju vara kul att ha det som "morot" när man ska föda. Får se. Sambon vill förmodligen veta ändå och det vore ju omöjligt för honom att hemlighålla.

• Desideri

Har varit på Kolmården idag med dottern. Kan lova att jag är helt slut nu efteråt. Somnade i bilen hem och skulle kunna somna nu. Sen 1-2 dagar tillbaka så har jag varit så sjukt trött och fått illamående till och från under dagen. Värst är det på morgonen. Hade helt glömt bort att symtomen kom såhär tidigt. :P

• Desideri

Har varit på Kolmården idag med dottern. Kan lova att jag är helt slut nu efteråt. Somnade i bilen hem och skulle kunna somna nu. Sen 1-2 dagar tillbaka så har jag varit så sjukt trött och fått illamående till och från under dagen. Värst är det på morgonen. Hade helt glömt bort att symtomen kom såhär tidigt. :P

• Vick82

Har skapat en Facebookgrupp som ett komplement till denna sida! Skicka mailadress i ett privatmeddelande då den är hemlig o inte går o söka på utifrån om ni vill bara med. :)

• Vick82

Har skapat en Facebookgrupp som ett komplement till denna sida! Skicka mailadress i ett privatmeddelande då den är hemlig o inte går o söka på utifrån om ni vill bara med. :)

• Vick82

• Vick82

• Vick82

• Vick82

Svar på tråden BF februari 2016