Miss Vickan skrev 2015-06-05 23:26:18 följande:
Hej! Ansluter mig gärna om det är okej? Plussade i onsdags eftermiddag med CB digital på bim -3 så bf borde bli omkring den 12/2-16, om allt går som det ska. Är 33 år och har ett tvillingpar på 9 år sedan tidigare. Visste innan jag tog gravtestet att jag var gravid. Fick så galet ont i brösten så jag inte kunde sova på natten plus illamående, molvärk, uppe och kissar på nätterna, yr i huvudet och hugg i sidorna av tjejmagen när jag reser mig upp för fort. Inget jag brukar ha om jag inte är gravid :) Tycker jag har lite väl mycket symtom redan, är ju bara i v. 3+5 liksom. Håller tummarna för att det bara är ETT barn i magen istället för två den här gången ;)
Välkommen du med! Jag har aldrig varit gravid och jag är också väldigt tidig i min grav, v5 någonting och jag känner av jätte mycket symtom, det trodde jag aldrig. Trötthet yrsel, hungrig, må illa, ÖMMA bröst, kissnödig, humörssvängningar, ont efter sex(dock bara hänt en gång efter den gången har vi tagit et försiktigare och då har det gått bättre), ont i ryggen.. jaa jag har säkert missat något också. Känns verkligen som att man är gravid!
Sen så står jag i led från både min mamma och pappa att få tvillingar så vi får väl se vad som finns i magen! Hur var det att ha tvillingar i magen?