• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anna_längtar_barn

Vetekudden är min nya bästa vän! Så skönt att lägga en varm kudde på magen :)

Min sambo vill ta reda på kön innan, just för att man kan. Jag vet egentligen inte om jag vill men tror inte jag kan hålla mig från att inte ta reda på det när den dagen väl är här. Är alldeles för nyfiken!!

• jazmine25

har startat en grupp på Facebook för oss som ska få februari bebis. Eftersom gruppen är hemlig så måste man bli vän med en medlem för att få bli inbjuden i gruppen.

Ni som vill vara med kan adda mig på Facebook och skicka ett mess så bjuder jag in er till gruppen.

Jag heter Jasmine Sahlén på facebook

• ullis1990

Halloj! Jag plussade på morsdag och har bf 6/2 :) skulle gärna gå med i en fb-grupp, lättare att skriva där, lite mer personligt :) hur gör man för att gå med?

• Vick82

Skicka ett privatmeddelande med mailadress så kan jag lägga till!

Själv plussade jag igår, men är ju osäker på när BF egentligen är, i början eller mitten av februari

• jazmine25
    ullis1990 skrev 2015-06-04 21:25:31 följande:

Halloj! Jag plussade på morsdag och har bf 6/2 :) skulle gärna gå med i en fb-grupp, lättare att skriva där, lite mer personligt :) hur gör man för att gå med?

skicka en e-mail adress till mig så kan jag adda dig till gruppen.
  • lilleräkan
    ullis1990 skrev 2015-06-04 21:25:31 följande:

Vad kul på morsdagen och allt!Hjärta
Svar på tråden BF februari 2016