• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • FrunIHuset

Appen brukar tyvärr krångla!!

Mamma till L 2013 och bebis 2016
  • Kramedlof

Hej!

Jag plussade idag, äntligen! Det är har tagit sin lilla tid, har 2 flickor sedan innan som fyller 7 och 5 nu i sommar, nu äntligen kommer (förhoppningsvis) eftersläntrar'n :)

Har BF 8/2-2016, HURRA!

• ViLdiNG

Hej hopp! Jag gick in i v 6 idag. BF 5/2. Går runt och säger till mig själv att "jag är gravid" flera gånger om dagen. Säkert helt normalt..... 

Är 33, har en son på 7 år sen innan.

Har vi någon som bor i NV skåne här möjligtvis? Helsingborg is my place, hade varit toppen att lära känna någon här då jag är nyinflyttad!  

• ViLdiNG
    Kramedlof skrev 2015-06-06 16:35:14 följande:

Hej!

Jag plussade idag, äntligen! Det är har tagit sin lilla tid, har 2 flickor sedan innan som fyller 7 och 5 nu i sommar, nu äntligen kommer (förhoppningsvis) eftersläntrar'n :)

Har BF 8/2-2016, HURRA!

Hurra!! GRATTIS Vad kul för er!
  • jazmine25

Bara ett uppmanande/förslag:

Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!

• 44Hannahpanna

Precis gått in i vecka 6 o jääääklar vilken molvärk jag får om jag reser mig upp eller rent allmänt på kvällen.. Hur mår ni nu i v. 6??

• Emmalbs88

Hej Allihopa! jag plussade idag! :) Vi har försökt att bli gravid i över två års tid!! Vi gjorde fertilitetsutredning i höstas, men man kunde inte hitta något fel på oss, vi står även i kö för IVF på Karoliska, jag hade liksom släppt all stress och press och hade insett att det inte kommer att gå på egen hand, har inte ens hållit koll på fertila dagar eller något.. Och idag kom jag på att jag nog var försenad och jag fick utslag direkt på testet!! Kan inte tro att det är sant!! Är så otroligt glad och lycklig!! Ser fram emot att följa hur det går för alla!! :)

• Anonym (EM)
    Emmalbs88 skrev 2015-06-06 22:14:11 följande:

Hej Allihopa! jag plussade idag! :) Vi har försökt att bli gravid i över två års tid!! Vi gjorde fertilitetsutredning i höstas, men man kunde inte hitta något fel på oss, vi står även i kö för IVF på Karoliska, jag hade liksom släppt all stress och press och hade insett att det inte kommer att gå på egen hand, har inte ens hållit koll på fertila dagar eller något.. Och idag kom jag på att jag nog var försenad och jag fick utslag direkt på testet!! Kan inte tro att det är sant!! Är så otroligt glad och lycklig!! Ser fram emot att följa hur det går för alla!! :)

Häärligt! Stort grattis :) hur mår du då? Jag är i vecka 6 nu och känner lätt illamående när jag har ätit dåligt, molvärk och ömma bröst.
  • Vela81
    jazmine25 skrev 2015-06-06 20:31:22 följande:

Bara ett uppmanande/förslag:

Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!

en dum fråga men hur märker jag att jag är tillagd i gruppen på FB? Glad
Svar på tråden BF februari 2016