• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anna_längtar_barn

Jag tänker precis som du och vill gärna hänga kvar här på FL en stund. Hoppas också på att det är ok att hoppa in senare i fb-gruppen om jag skulle känna för det?

Penguinlover skrev 2015-06-07 18:46:54 följande:

Jag vill behålla min anonymitet ett tag nu när det är så nytt, så jag skippar facebookgruppen tills vidare. Hoppas att det går bra att hoppa in senare?

• Ia84

Tack så mycket alla! Det känns helt otroligt!!

Vad kul att vi är flera här inne som hade sista mens 10/5 och BF 13/2, samma här. 

Jag hoppar nog FB-gruppen också ett tag då jag vill vara ganska anonym innan vecka 12 i alla fall. 

• Idaplidan

Jag har BF i januari.. Gravid vecka 8 men får jag öndå vara med? Tog ett tag för mig att bli med barn & är så

Rädd för missfall! Och detta är min första bebis så skulle varit roligt att följa er!

• Anonym (Lilly)
    Idaplidan skrev 2015-06-07 19:57:28 följande:

Jag har BF i januari.. Gravid vecka 8 men får jag öndå vara med? Tog ett tag för mig att bli med barn & är så

Rädd för missfall! Och detta är min första bebis så skulle varit roligt att följa er!

Jag har också BF i januari, min första bebis också!!! Och jag tar dag för dag som det kommer, försöker att inte tänka på missfall men det är inte lätt! Man är så rädd för det när bebisen är sååååå himla efterlängtad!!
  • sarabusck

Hej :) jag plussade för tre dagar sedan. Vet inte vilken vecka jag är i då jag inte fått tillbaka min mens sedan jag fick barn för 13 månader sedan men utgår från att jag är rätt tidigt då jag inte har några symtom typ förrutom kissar massor. Var därför jag tog ett test för skola skull får jag ändå hade hemma och till min stora förvåning va de positivt ???? men hänger gärna på i Facebook gruppen :)

• Idaplidan

[quote=75396668][quote-nick]Anonym (Lilly) skrev 2015-06-07 20:01:27 följande:[/quote-nick]

Jag har också BF i januari, min första bebis också!!! Och jag tar dag för dag som det kommer, försöker att inte tänka på missfall men det är inte lätt! Man är så rädd för det när bebisen är sååååå himla efterlängtad!!

Åh vad kul att vi ska ha bebis samma månad! Verkligen roligt! Håller tummarna för ALLA gravida och små bebisar här! ??

• AngelinaAr

Grattis ida:)

Oroa dig inte...samma här är i vecka 5+2

Ja hade missfall förra månaden... Jag som borde skita på mig nu....haha Thumbs up Girls :)

• Blåblomman

Ni vet att det är en hemlig grupp? Så era facebookvänner ser inte att ni är med i den gruppen?

Annars är ni såklart välkomna senare också.

• Vela81

Någon mer än Vick82 som kan lägga till i gruppen på FB? hur ser jag att jag är tillagd??

Svar på tråden BF februari 2016