• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Nattöga

Grattis alla nya! Skicka er mailadress i PM till Vick82 så bjuder hon in er till en hemlig fb-grupp där vi håller till och diskuterar lite mer nu!

• zoloo

Hej! Här är en till som åxå (om jag räknat rätt) har BF i februari 2016. Gravid via IVF och kan inte tro det är sant... Är SÅ orolig för missfall och har så svårt å glädjas än tyvärr...

• idm

hej!

Jag har nyligen fått ett härligt plus. Det tog sig på första försöket. Varken jag eller min man har nog förstått det ännu. Men jisses vad lyckliga vi är. Vi har varit tillsammans i 10,5 år och barn har vi längtat efter länge.

Första dagen på senaste mensen var 10/5 så bf borde vara runt 13/2 -2016.

Roligt med en grupp där man har bf i samma månad :)

• Blåblomman
    Ia84 skrev 2015-06-07 12:55:54 följande:

Äntligen är jag gravid efter fem års kämpande, första IVF-försöket, kan inte tro att det är sant. BF feb 2016. Idag plussade jag med två olika test. Detta känns så spännande men så overkligt!

Åh vad underbart! Vi plussade också på vårat första ivf-försök.
  • Blåblomman
    zoloo skrev 2015-06-07 14:56:57 följande:

Hej! Här är en till som åxå (om jag räknat rätt) har BF i februari 2016. Gravid via IVF och kan inte tro det är sant... Är SÅ orolig för missfall och har så svårt å glädjas än tyvärr...

Grattis! Samma här, gravid via ivf och extremt orolig för missfall. Kommer inte kunna slappna av förrän efter ultraljudet.
  • Sante

Idag är första dagen som jag verkligen känner av att de är något som händer i kroppen. Förra grav. Blev jag väldigt åksjuk o idag när vi var ute på tur så kom de pang bom jätte åksjuk :( var tvungen att vila när vi kom hem men inte riktigt släppt med illamåendet än. Under förra grav mådde jag aldrig illa mer än vid bilåkande. Men men ingen grav är väl de andra lik ;)

• FrunIHuset

Samma här, gravid via IVF för andra gången. Väntar syskon nu men är som er, livrädd för missfall! Varit på ett VUL i veckan pga Bruna flytningar men hjärtat slog så fint :)

Nästa måndag ska vi till kliniken för VUL, kanske man då slappnar av lite.

Så här rädd var jag inte när jag väntade sonen!!

Mamma till L 2013 och bebis 2016
  • friduss
    idm skrev 2015-06-07 15:15:03 följande:

hej!

Jag har nyligen fått ett härligt plus. Det tog sig på första försöket. Varken jag eller min man har nog förstått det ännu. Men jisses vad lyckliga vi är. Vi har varit tillsammans i 10,5 år och barn har vi längtat efter länge.

Första dagen på senaste mensen var 10/5 så bf borde vara runt 13/2 -2016.

Roligt med en grupp där man har bf i samma månad :)

Vi fick pluset idag, man kan säga att det tog sig på första försöket för oss också då jag inte kan få egen ägglossning har vi fått hormonstimulering och på första ägglossningen blev jag gravid. Man fattar det inte än..
    Det roligaste är att vi har exakt samma datum för bf då min senaste mens också började den 10/5.

Har du några symtom ännu? :)
  • Penguinlover

Jag vill behålla min anonymitet ett tag nu när det är så nytt, så jag skippar facebookgruppen tills vidare. Hoppas att det går bra att hoppa in senare?

Svar på tråden BF februari 2016