• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-08-19 05:49:18 följande:

Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...

phpPYNYOC76377.jpg

Påminner väldigt mycket om min avhugga gravidgraf. Håller tummarna blå för dig, raring!
  • Symetrical
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-08-19 06:11:57 följande:

Någon som vet de där om hur livmodertappen fungerar ? Två dagar innan bim så är den alldeles mjuk som läpparna. Sitter liiiite högre upp än vanligt.

Va kan de tyda på?:)

Sådär hade jag nu när jag vart gravid. Inte alls sådär hård tapp som vanligt innan mensen, utan mjuk och stängd. Hela underlivet kändes liksom svullet och trångt.

Hoppas att det är ett gott tecken för dig också!
  • Symetrical
    Symetrical skrev 2015-08-19 07:29:24 följande:
    Påminner väldigt mycket om min avhugga gravidgraf. Håller tummarna blå för dig, raring! smile1.gif
    Haha. Hoppiga, skulle det ju stå.
  • halo83

Åh tackar :) ska köpa hem ett cb istället. Körde på en billig sticka i morse men kom på att jag va ju upp i natt å kissade så hade bara Hållt mig i 2,5 Tim. Sjukt svårt å hålla sig bär man blir kissnödig heeeela tiden!

Symetrical skrev 2015-08-19 07:31:16 följande:

Haha. Hoppiga, skulle det ju stå.

• waan

Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)

• waan
    halo83 skrev 2015-08-19 05:49:18 följande:

Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...

Håller tummarna! :)
  • HCS
    waan skrev 2015-08-19 08:00:08 följande:

Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)

Spännande! Låter lovande
  • Sajocawa
    Malin 845 skrev 2015-08-19 09:54:59 följande:

Mycket svagare test idag, äl kanske har varit?

Det är så himla svårt att veta med äl-test.. tyvärr tror jag att du bara måste hålla ut och vänta på en tempstegring.. eller fortsätta med äl-testen. Du fick ju låg temp i förgår, har tempen gått upp mer nu?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti