Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...
Någon som vet de där om hur livmodertappen fungerar ? Två dagar innan bim så är den alldeles mjuk som läpparna. Sitter liiiite högre upp än vanligt.
Va kan de tyda på?:)
Åh tackar :) ska köpa hem ett cb istället. Körde på en billig sticka i morse men kom på att jag va ju upp i natt å kissade så hade bara Hållt mig i 2,5 Tim. Sjukt svårt å hålla sig bär man blir kissnödig heeeela tiden!
Haha. Hoppiga, skulle det ju stå.
Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)
Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...
Mycket svagare test idag, äl kanske har varit?
Jag har haft rejäl molvärk sedan äl +4 så jag tog ett test idag på äl +7 (så nyfiken). Och man kan ana ett streck, om än mycket mycket svagt. Får testa igen på fredag....eller om jag kan hålla mig till söndag! ;)