Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...
Tog ett till test idag... Neg. Men jag tror inte jag har bim förrän på söndag...
Trodde först att jag skulle ha bim i morgon
Så jag for på Apoteket i dag ovh köpte två digital cb... Dom som visar veckor. Och två vanliga cb. Skulle vilja se om man kanske kan se en tillstymmelse till streck ;)
Så nu blir det fyra dagars testande :)
Håller tummarna!!!
Gjorde grav-test i morses och det går inte riktigt i hop för ÄL-test visar blinkande gubbe (fortfarande efter 6 dagar) .. samtidigt som jag såg ett svagt svagt streck.. kan ju vara spökstreck givetvis eller skuggstreck.. Jag har molande värk,yrsel,trötthet och ömma bröst.. Tror min kropp spelar mig ett rejält spratt alltså.. =/
Är starkare igen! Känns som att jag testar starkast på eftermiddagar :)
Vad tror ni om det här?
Äl ont dag 10-12
Vul dag 13 och Gyn säger att Äl har skett
Rosa flytningar dag 15-17
Liknande Äl sekret dag 18 (idag)
BIM 25/8
Kan Gyn haft fel så Äl sker nu eller kan Äl sekret och färgade flytningar bero på något annat?
Är starkare igen! Känns som att jag testar starkast på eftermiddagar :)
Vad tror ni om det här?
Äl ont dag 10-12
Vul dag 13 och Gyn säger att Äl har skett
Rosa flytningar dag 15-17
Liknande Äl sekret dag 18 (idag)
BIM 25/8
Kan Gyn haft fel så Äl sker nu eller kan Äl sekret och färgade flytningar bero på något annat?
Förstår inte mig på min kropp... Neg tester men har ganska många symptomer.
Inga som helst känningar av att mensen är på g, däremot massa flytningar så jag tror hela tiden att jag fått mens men så är det inte än... Nån mer som får massa flytningar innan mens?