Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag tog ett test idag än om det är lite förtidigt men jag vet inte är det ett plus eller är det bara inbillning? Jag behöver era bra ögon till det här:p
Jag tog ett test idag än om det är lite förtidigt men jag vet inte är det ett plus eller är det bara inbillning? Jag behöver era bra ögon till det här:p
Tycker det syns något svagt så hade nog tagit ett nytt på fredag eller i helgen om du kan hålla dig
Kan lägga till att jag har sedan igår em ont i ryggslutet på högra sidan samt fortsatt molvärk i magen.
Jag är ÄL+10 har BIM på söndag. Hoppas hoppas det har tagit:)
Det jag har att gå på förutom alla konstiga känningar i kroppen är att tempen ligger över 37 på mig och jag brukar aldrig ligga över 36.5 är på äl+7 skulle jag tro men lite osäker då jag tyckte hela förra veckan må-fr kändes som en ända lång ägglossning
Jag är ÄL+10 har BIM på söndag. Hoppas hoppas det har tagit:)
Vilket test har du gjort? Testa tidigt eller vanligt
Gjorde grav-test i morses och det går inte riktigt i hop för ÄL-test visar blinkande gubbe (fortfarande efter 6 dagar) .. samtidigt som jag såg ett svagt svagt streck.. kan ju vara spökstreck givetvis eller skuggstreck.. Jag har molande värk,yrsel,trötthet och ömma bröst.. Tror min kropp spelar mig ett rejält spratt alltså.. =/