• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Zazu01
    Zazu01 skrev 2015-07-07 20:59:02 följande:

Jag plussade för ca 2 veckor sen ??

Oj, det skulle inte vara frågetecken ??????
  • MamaL
    Zazu01 skrev 2015-07-07 21:00:08 följande:
    Oj, det skulle inte vara frågetecken ??????
    Grattis, När är ditt BF?
  • MamaL
    hannis12345 skrev 2015-07-07 21:45:55 följande:

Hur mår ni annars, syns det på er mage;)?

Jag mår ganska bra. Trött och molande värk. Hur mår du?
    Syns inget hos mig. Men suget har börjat sätta in.. Tyvärr kan jag inte äta så mkt då jag är gastric bypass opererad.

• MamaL

Någon som har någon "last" ni försöker bli av med. Jag är snusare och lyckas sluta direkt jag fick ett plus på stickan, iofs. Snusar nikotinfritt men snart slut med det med.. massa tuggummi! :)

• Missy81

Jag plussade i onsdags. Är 34 år och det är fjärde barnet. En liten "hoppsan". Jag har fullt upp att sluta snusa. Det är riktigt jobbigt! Men jag ska greja det!

• Mayy

Hej! Hoppar också in här :) Är gravid med första barnet i v.6 (5+2) och beräknad till 8/3! Är en efterlängtad graviditet men som många andra väntar vi tills v 12 innan "allmänheten" får veta. Nu är det bara mamma och två nära vänner som vet. Allt känns så spännande och läskigt. Kan knappt förstå att det är sant :) Själv är jag 28 år och bor i Skåne med min man. Hoppas att vi kan följas åt här och att allt går bra för er alla :)

• Linkken

Jag är också gärna med! Glad

Jag plussade för tre dagar sedan (känns som en evighet redan) för första gången, har bf 5.3.2016. Första barnet och efter måååånga försök, så jag är väldigt lycklig! Skrattande

• LinaThulin

Hej! Hänger på här jag med.
    Jag är 30 år och plussade idag med nr 4, oxå en liten "hoppsan" (som någon tidigare skrev)
    Är lite orolig för hur det ska gå ihop, men det är kanske bara idag det känns så. Jag är fortfarande så chockad. :)
    Mår som vanligt och har inga laster att sluta med.

• vilsenipannkakan

Hej! Jag har också precis plussat. I onsdags kväll fick jag svagt resultat på billiga stickor, mannen rusade iväg och köpte cb som visade neg. Torsdagsmorgon visade testet: gravid 1-2 veckor. Men ngn timme efter var det lite blod i flytningarna så jag fick aningens panik. Inget mer blod har kommit och testet imorse var mkt starkare än innan.

Jättejobbigt att gå och vänta på ev missfall.
    Jag testade så tidigt också (nästintill testoman hehe). Jag har idag på bim-1. Önskar att jag inte testat så tidigt, blir bara längre väntan.

Hur kände ni innan ni plussade? Hur känner ni nu?
    Jag mådde illa tre dgr innan jag plussade (det var därför jag testade). Nu sista dagarna har jag haft molvärk ( emellanåt ganska stark o det gör mig ännu mer orolig), lite öm i brösten och trött.

Ngn som har barn sen innan? Jag har två barn (09 och 11). Har inte minne av att molvärken satte igång såhär direkt, men det kanske blir så när livmodern gjort det förut?

Svar på tråden B/F mars 2016