• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • tokigamamman
    helen skrev 2015-08-05 08:54:01 följande:

Uliise - 27 mars, tredje barnet

Land1991 - 2 april, första barnet

LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet

Lyckabebis - 3 april, andra barnet

Susseber -3 april, fjärde barnet

MissSE - 3 april, andra barnet

Sandrull - 3 april, första barnet

Backsvala - 4 april, första barnet

miillaw - 4 april, första barnet

Nils-Eric - 4 april, första barneT

Sandraellinor - 4 april, första barnet

Kashmir89 - 6 april, andra barnet

Bebisfeber84 - 6 april, första barnet

Mslove - 7 april, första barnet

Nystjärna - 7 april, andra barnet

Vajb - 7 April, första barnet.

Anmaslett - 8 april, andra barnet

Emzerus- 11 april, första barnet

Symetrical - 12 april, andra barnet

Mlady - 12 april, första barnet

Helen - 12 april, fjärde barnet

helen Skrev följande:
    Uliise - 27 mars, tredje barnet

Tokigamamman- 1 April, tredje barnet

Land1991 - 2 april, första barnet

LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet

Lyckabebis - 3 april, andra barnet

Susseber -3 april, fjärde barnet

MissSE - 3 april, andra barnet

Sandrull - 3 april, första barnet

Backsvala - 4 april, första barnet

miillaw - 4 april, första barnet

Nils-Eric - 4 april, första barneT

Sandraellinor - 4 april, första barnet

Kashmir89 - 6 april, andra barnet

Bebisfeber84 - 6 april, första barnet

Mslove - 7 april, första barnet

Nystjärna - 7 april, andra barnet

Vajb - 7 April, första barnet.

Anmaslett - 8 april, andra barnet

Emzerus- 11 april, första barnet

Symetrical - 12 april, andra barnet

Mlady - 12 april, första barnet

Helen - 12 april, fjärde barnet
  • Symetrical
    helen skrev 2015-08-05 08:51:57 följande:
    aha :) jag gjorde ett test i fredags men det visade inget, å jag trodde verkligen inte det skulle bli något denna månaden,  tog nämligen ut spiralen typ samma dag som ÄL så tanken va att första försöket skulle vara nästa månad..., å vi hade som plan att få ett sommar barn, Men April blir också bra :) 
    Skönt ändå att slippa behöva noja för att det inte tar sig månad efter månad!

I mitt fall var april-barn det jag önskade högst, vilket får mig att känna att det är lite för bra för att vara sant!
  • Nystjärna

Då har man precis bokat in ett tidigt ul :) Känns så bra och spännande. Kommet göra tidigt i september,kommer vara i vecka 9+. Känns så bra men nervöst med. Hoppas allt går bra tills dess. En månad att vänta. <3

• sandraellinor
    Vajb skrev 2015-08-05 09:14:29 följande:

Jag va inte så pass smart att jag tappade ner... svårt också att veta vilka symtom som tillhör vad haha. Har jag yrsel pga abstinens eller är det för att jag är gravid! Haha ja med det jobbet får du en utmaning:'D

Själv jobbar jag inom en branch där jag inte har så mycket med människor att göra som tur är!

Var det förresten någon här som tänkt styra upp en Facebook sida?

Vi kan låtsas att det var smart men egentligen var det bara ett skyll för att få snusa några dagar extra utan att sambon skull ge mig onda ögat för varje snus..:) jo det är en utmaning med tålamodet, är närmare till gråt om man säger så.

Ja vissa symptom är svåra att veta vad de kommer från.. men jag håller en tumme åt dig, kommer gå bra med snusningen!
  • miillaw
    emzerus skrev 2015-08-05 08:15:16 följande:

Sista blödningen som var ett missfall började 7 juli o varade i 4-5 dagar o fick positivt Ältest 20 juli... Men sist jag tog cbdigitala var i måndags på em, 2 veckor efter ÄL. Så kanske skulle ta ett nytt idag eller imorgon o hoppas det står 2-3 då :)

Jag testade först den 30e juli och fick 1-2 på testet. Men ville vara säker så jag testade i måndags också och fick då 2-3 veckor. Vet dock inte om jag är i 2 eller 3 för appen i min mo il säger 6 veckor (5+1) idag.
  • helen
    Symetrical skrev 2015-08-05 10:46:26 följande:
    Skönt ändå att slippa behöva noja för att det inte tar sig månad efter månad! smile1.gif

I mitt fall var april-barn det jag önskade högst, vilket får mig att känna att det är lite för bra för att vara sant! smile2.gif
    Ja absolut, har tagit några månader innan de tagit sig med dom tidigare barnen så de va verkligen en överraskning.

April är nog en bra bebis månad, man slipper ju gå gravid i sommarvärmen, de kan ju va ganska jobbigt
  • miillaw
    Vajb skrev 2015-08-05 09:14:29 följande:

Jag va inte så pass smart att jag tappade ner... svårt också att veta vilka symtom som tillhör vad haha. Har jag yrsel pga abstinens eller är det för att jag är gravid! Haha ja med det jobbet får du en utmaning:'D

Själv jobbar jag inom en branch där jag inte har så mycket med människor att göra som tur är!

Var det förresten någon här som tänkt styra upp en Facebook sida?

Det finns en Facebook sida. Den är hemlig Så ingen annan kan se. :P Men man måste vara vänner på fb för att få inbjudan. Så skicka ett meddelande med ditt namn till mig här på familjeliv så kan jag adda dig under dagen :)
  • bSandy
    miillaw skrev 2015-08-05 12:17:01 följande:

Det finns en Facebook sida. Den är hemlig Så ingen annan kan se. :P Men man måste vara vänner på fb för att få inbjudan. Så skicka ett meddelande med ditt namn till mig här på familjeliv så kan jag adda dig under dagen :)

Får jag också vata med? :)
  • Mslove

Jag skulle också gärna vara med. Jag lyckas dock inte skicka något meddelande till dig...
  • Vajb

Jag försökte gå in på din sida men den var privat så gick inte att skicka något meddelande! Eller är det jag som är kass? Haha
Svar på tråden Aprilbebis 2016