• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • snöflinga82
    bSandy skrev 2015-08-05 20:29:46 följande:
    Håller alla tummar att det ska gå vägen för er denna gång. Får jag fråga när du var gravid sist/aktiv här? Jag känner igen ditt namn nämligen.

Jag kräks inte och mår inte ens lite illa. Inte trött ingenting förutom lite molvärk. Så var det med första barnet också så hopps det håller i sig även om

Små tecken på att man är gravid är välkomna :)
    Ja, det hade varit fantastiskt om det verkligen fungerade, detta livets mirakel :)

Jag har aldrig varit aktiv här förut, har bara följt med och läst i trådar, men aldrig skrivit själv. Fick skrapas i maj efter en MA så det gick på vårt första försök igen efter lite mental vila...har hittills blivit gravid på försök 1-2-1 så den delen fungerar iallafall...

Symptomen hjälper ju en att förstå vad som händer, så jag förstår det är konstigt att inte ha så många än. Men du vet ju att din kropp kan laga bebbe ändå, så det kan ju bara vara skönt isåfall :)
  • bSandy
    snöflinga82 skrev 2015-08-05 20:43:36 följande:

Ja, det hade varit fantastiskt om det verkligen fungerade, detta livets mirakel :)

Jag har aldrig varit aktiv här förut, har bara följt med och läst i trådar, men aldrig skrivit själv. Fick skrapas i maj efter en MA så det gick på vårt första försök igen efter lite mental vila...har hittills blivit gravid på försök 1-2-1 så den delen fungerar iallafall...

Symptomen hjälper ju en att förstå vad som händer, så jag förstår det är konstigt att inte ha så många än. Men du vet ju att din kropp kan laga bebbe ändå, så det kan ju bara vara skönt isåfall :)

Ja, jag kan ju iaf lugna mig själv med att det ändå kan funka precis som det ska även om man ändå så klart hoppas varje minut att det just SKA gå så bra som sist :) speciellt nu när vi berättat för så många redan haha :)
  • gabriellap

Hallå! Jag hoppar gärna in här fast det är rätt ovisst just nu,

Jag är 26 år och med en dotter på 2 år , vi har senaste året haft två MF och i februari ett MA i v 13 och för en månad sedan fick jag opereras akut för utomhavandeskap .. Och nu visar clearblue test gravid 1-2 ( så jag hoppas jag är gravid , och att detta håller sig ) nästa fredag ska jag in till gyn för att se om detta är en normal graviditet,jag hoppas verkligen att det ska sluta gott denna gång,

Och hoppas vi alla sitter med bebisar i april!:)

• Symetrical
    gabriellap skrev 2015-08-05 23:57:51 följande:

Hallå! Jag hoppar gärna in här fast det är rätt ovisst just nu,

Jag är 26 år och med en dotter på 2 år , vi har senaste året haft två MF och i februari ett MA i v 13 och för en månad sedan fick jag opereras akut för utomhavandeskap .. Och nu visar clearblue test gravid 1-2 ( så jag hoppas jag är gravid , och att detta håller sig ) nästa fredag ska jag in till gyn för att se om detta är en normal graviditet,jag hoppas verkligen att det ska sluta gott denna gång,

Och hoppas vi alla sitter med bebisar i april!:)

Håller alla tummar och tår för dig, vännen!

Så fort din kropp återhämtar sig ändå!
  • Pauliina

Får jag också hänga med? Jag plussade igår bim +2. Lite chockat men välkommet. Tredje barnet för oss. Än har jag inga symptom förutom missad mens :)

• Pauliina
    Pauliina skrev 2015-08-06 09:40:59 följande:

Får jag också hänga med? Jag plussade igår bim +2. Lite chockat men välkommet. Tredje barnet för oss. Än har jag inga symptom förutom missad mens :)

Bf 11 april :)
  • Wadenholt
    miillaw skrev 2015-08-05 12:17:01 följande:

Det finns en Facebook sida. Den är hemlig Så ingen annan kan se. :P Men man måste vara vänner på fb för att få inbjudan. Så skicka ett meddelande med ditt namn till mig här på familjeliv så kan jag adda dig under dagen :)

Åh, skulle jättegärna vara med i facebook-sidan? ????
  • H.S

Hoppar in jag oxå!

BF 4 april. Är gärna med på FB!

• gabriellap

Ja!:) det är väldigt skönt att man återhämtar sig snabbt .. När har du bf ? Är det ditt första barn :)?

Symetrical skrev 2015-08-06 07:22:41 följande:

Håller alla tummar och tår för dig, vännen!

Så fort din kropp återhämtar sig ändå!

Svar på tråden Aprilbebis 2016