Symetrical skrev 2015-08-09 15:56:38 följande:
Har du ont också? Oftast är det ingen fara så länge man inte har någon direkt smärta. Man kan nog inte se hjärtat förrän om typ en vecka, men självklart kan de se hur det ser ut i övrigt. De kan ju mäta embryot och se om allt ser "friskt" ut i övrigt. Håller tummarna att det är en ofarlig blödning. :-*
Nej inte direkt...känner av lite molvärk men det har jag ju gjort till o från ändå sen ÄL... men jag hade inte särskilt ont vid nåt av de andra två missfallen heller :(
Men mår illa o har ont i huvudet, men det kan säkert bero på att jag gråtit typ nonstopp senaste 4 timmarna sen blödningen började :( det kommer fortfarande blod o små små strimmor när jag går på toa, men inte nåt i bindan... Hoppas så att det lilla livet får stanna hos oss!! Tänk så fort allt kan vända! Igår var första dagen på länge som jag slappnade av o verkligen vågade tänka framåt. jag o mannen pratade om bebisen o tillät oss drömma o planera lite....och sen idag blev allt bara svart :(
Jag hoppas verkligen att jag kan få komma i slutet av veckan o att det förhoppningsvis visar något!! Hcg kan de väl iaf mäta med blodprov o se om det ökar!