fair skrev 2015-10-21 01:33:28 följande:
Hej hörni!
Jag har inte läst tråden på ett tag men vill bara säga att allt är bra hos mig. Är i v 10+2 idag (tisdag för det är över midnatt ;P) och mår alldeles för bra. Trots två vul/ul känns det fortfarande overkligt, ska vi verkligen få en bebis till? !
En fråga jag har, är det någon fler som upplever extraslag/dubbelslag på hjärtat? Jag får även hjärtrusning ibland... Nu är jag rätt förkyld med mycket hosta så jag vet inte om det är pga det eller om det är graviditeten??
Skulle bli glad över svar då jag haft det varje dag i en vecka och igår flera gånger! Börjar känna mig lite orolig faktiskt....
Hej! Jag är i v 10+4 och jag mår också jättebra, känner inte alls mycket symtom men hoppas allt är bra. Har inte gjort något ul ännu...
Jag har haft en del hjärtklappning och enligt min app från gravid & baby är det helt normalt. Beror på att blodvolymen ökar i kroppen och då slår hjärtat extraslag ibland för att kompensera.
Jag är också väldigt förkyld nu med mycket hosta, har känt av en del hugg i magen när jag hostar och nyser. Har du känt så?