• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Krickelin med Naemi

Till senaste barnet köpte jag en polsk vagn. Tutek eco leather. En vit dröm i snygg läderimitation. Oerhört prisvärd, snygg å bra. Duovsgn med separat ligg å sittvagn plus godkänt babyskydd för 4000. Köpes via en svensk återförsäljare på nätet billigabarnvagnar.se har jag för mig de heter.

Det var lev tid på 4veckor, man för förlossningsförsäkring. Dvs om nåt händer så får man skicka tillbaka vagnen och får tillbaka pengarna. Jag har varit supernöjd!

• FruLundmark
    Snelson skrev 2016-01-02 23:11:42 följande:
    Ja den verkar faktiskt riktigt bra. Vi fick med en adapter till Brio primo babyskyddd också som man sätter på vagnen. Det hade vi inte tänkt köpa till om vi hade köpt nytt men den tidigare ägaren till vagnen hade haft god användning av det.
    Okej, skönt att få med allt :D Vi har tänkt köpa adaptern och just det babyskyddet också, kommer nog att användas flitigt då man far och handlar osv medan plutten är mini-liten <3
  • Laen
    TriciaN skrev 2015-12-28 18:42:33 följande:

Om någon fortfarande känner de vill gå med och diskutera i hemlig mammagrupp på fb så finns det en sommarbebis 2016. Man kanske är där lite oftare ;) trevlig kväll

Halloj! Jag går gärna med i fb-gruppen! Skickar mitt namn till dig som meddelande! :)
  • SJLN
    TriciaN skrev 2016-01-04 10:14:04 följande:

Idag är det dax för ultraljud.. Sååå nervös

Hur gick det? :)
  • TriciaN
    SJLN skrev 2016-01-05 06:15:55 följande:
    Hur gick det? :)
    Bra :) vi väntar en liten flicka
  • SJLN
    TriciaN skrev 2016-01-05 09:42:33 följande:

Bra :) vi väntar en liten flicka

Vad kul, grattis!