Zoey83 skrev 2016-03-21 13:30:11 följande:
Meddela gärna! här sen vad
Dr.sa ang GBS.
Jag har också GBS och är paranoid!
Mest pga att jag fick missfall i v.18 och fostret hade då dött i ca v.13, en trolig orsak var GBS.
Va mysigt med spa! Njut! så mycket ni bara kan.
Absolut! Beklagar ditt missfall.. Tänk, jag visste knappt att gbs fanns förrän den här graviditeten..
Kristalii skrev 2016-03-21 14:27:29 följande:
Kommer precis från läkaren. Blev inte sjukskriven. Skönt!
Men han sa att en kvinna har oftast samma längd på sina graviditeter. Har en fött första i vecka 37 föds högst sannolikt nästa i 37 oxå.
En trikåsjal är ganska lätt att lära sig knyta. Den knyter en på kroppen och sen stoppar i bebisen. Jag använde till barn nr tre. Inte jämt och jättemycket, men det var himla smidigt. När hen var ett år köpte jag en sele.
Härligt med spa!
Det blir nog en sele :)
Och jag ställer in mig på den 17 juni istället för den 7..
Tack till båda för spa-hälsningen, det ska bli jättemysigt! (är bara lite orolig för min minsta som inte är van alls att vara utan både mamma och pappa om natten... Men hon kommer ju att ha sina systrar där iaf..)
Lizz85 skrev 2016-03-21 20:34:19 följande:
Känns som det bara ska strula jämnt. Nu fattas väl bara att fk inte godkänner vare sig sjukskrivning eller havandeskapspenningen. Och jag blir helt pengalös..
Håller tummarna att det löser sig. Just foglossning verkar vara acceptabel sjukskrivningsorsak hos FK iaf..