RobzMarley skrev 2016-03-23 06:47:46 följande:
Ja, skönt att fk är med liksom. Jag hoppas de hör av sig snart här.
Vad mysigt med spa! Förstår baddräkstdilemmat! ;)
Har du inte fått behandling för gbs?
Har hittat, typ, en bikini, och inser att kvällens projekt blir väl att försöka snygga till bikinilinjen :D Wish me luck...
Har inte blivit behandlad för gbs men fick ju äta kåvepenin mot bihåleinflammation.. jag har ju egentligen inte haft några symptom av gbs heller än, ta i trä.. Det är en av frågorna som jag tänkte ställa, hur det egentligen fungerar om man är symptomfri, är risken för bebisen mindre då eller är det samma, jag tänker då på fosterdöd i första hand. De hittade ju i urinen och vad jag förstår innebär det att jag har mycket gbs..
Konstigt att du inte haft de sista två grav, jag trodde att om man hade så hade man det alltid, men typ latent.
Anledningen att jag ska till läkaren är att jag hade så många frågor som bm inte kunde svara på så det var faktiskt hon som föreslog läkartiden..
Vad jobbigt att du känner att du inte kan slappna av när du är hemma. jag får tvinga mig själv att ta itu med saker, sitter mest som en zombie annars... Hoppas du hittar ett sätt att få den vilan du behöver.. Hitta en bra bok eller tv-serie att grotta ner dig i kanske?