• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Längtar88

GRATTIS till er som plussat!!!! :)

Själv fick jag en spotting nu så hoppet är ute.

Dumma Spöksträck och lura mig, känns extra tungt efter de.

• sebbejonte

Grattis till alla plus.

Har Bim imorgon men mensen kommer nog. Blankt test imorse också.

Har troligtvis fått tillbaka min pms som varit borta i flera år...så jävla arg, sur och ledsen jämt, och trött, så trött.

• Cfmilla
    Trucker89 skrev 2015-12-09 20:53:55 följande:

Mensen sen en vecka och efter två negativa test så verkar mensen vara på ingång. Kanske så att jag har en lite längre cykel än vanligt.

Men stort grattis till alla er andra som redan plussat och lycka till :)

Oh... Jag sitter i samma båt. Min är 4dagar sen och mina test är också negativa. Undrar varför kroppen gör så? Känner dock inte att mensen är på g, men kan ju hoppas att jag "bara" blir en vecka sen.

Hoppas att din kommer igång nu, så att du kan börja om!

Kram
  • Waiting for you

Grattis till plussen! Håller tummarna för oss andra, i år blir det extra lång väntan fram till julafton, bim 24/12 :)

• Linnea84

Hej.

Jag hoppar in här efter att ha läst men inte själv skrivit nåt tidigare.

Har Bim typ 17/12.

Jag har varit gravid tre gånger och det var som yngre. Tyckte det var så mycket lättare då...jag visste inget om ägglossning då utan bara körde utan skydd och det gick genast. Nu när det här barnet är så planerat så är det inget annat jag tänker på och det stressar ju förstås och därför kanske det inte nappar genast.

Jag kommer inte riktigt ihåg de första symptomen men tror att mensen var sen några dagar och sen kom de ömma brösten.

Eller har ni kännt något innan bim, ni som plussat??

• hoppasbli4

Grattis till er som har plussat

Mina test från igår var nog spök för ser ut som dagens test är negativt.