• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • 8airam8

Någon kan plocka bort mig från listan. Mens. Blev inget denna gång, och jag är besviken. Kroppen tycktes hålla med telefonappen mer än ägglossningstesterna med tanke på cykellängden, så jag lurade mig på BIM. Gick runt och hoppades i onödan. Usch.

• happylife

Jag har äntligen plussat igen efter MF i augusti. Nu hoppas jag bara det får gå vägen denna gång!
  • EmelieB91

Gravid!!!! Fick ett starkare plus idag. Beräknat bf blir den 17 augusti <3 Tack för stöd och lycka till alla.

• EmelieB91
    happylife skrev 2015-12-10 05:47:56 följande:

Jag har äntligen plussat igen efter MF i augusti. Nu hoppas jag bara det får gå vägen denna gång!

Grattis!! Håller tummarna för er.
  • happylife
    EmelieB91 skrev 2015-12-10 05:48:26 följande:

Gravid!!!! Fick ett starkare plus idag. Beräknat bf blir den 17 augusti <3 Tack för stöd och lycka till alla.

Grattis!! Då har vi typ samma bf :)
  • primavolta
    happylife skrev 2015-12-10 05:47:56 följande:

Underbart! Grattis :)
  • primavolta
    EmelieB91 skrev 2015-12-10 05:48:26 följande:

Grattis !!! :)
  • EmelieB91
    HCS skrev 2015-12-10 06:49:05 följande:

Grattis till era plus happylife och EmelieB91!!

Tack tackSkrattande
    happylife skrev 2015-12-10 05:56:52 följande:
    Grattis!! Då har vi typ samma bf :)
    Grattis och tack. Vad roligt!