BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Hej.
Jag hoppar in här efter att ha läst men inte själv skrivit nåt tidigare.
Har Bim typ 17/12.
Jag har varit gravid tre gånger och det var som yngre. Tyckte det var så mycket lättare då...jag visste inget om ägglossning då utan bara körde utan skydd och det gick genast. Nu när det här barnet är så planerat så är det inget annat jag tänker på och det stressar ju förstås och därför kanske det inte nappar genast.
Jag kommer inte riktigt ihåg de första symptomen men tror att mensen var sen några dagar och sen kom de ömma brösten.
Eller har ni kännt något innan bim, ni som plussat??
Äl+5 här idag. Fortsätter vänta, blir test efter helgen! :)
Hade positivt ägglossningtest i går efm samt i morse, glad att jag lyckades hitta den, inte helt lätt;)
Har BIM på julafton..!
Grattis alla plussare!! Vad sägs om att starta en fb grupp?
Är dock inte så teknisk så kanske jag får be någon annan starta den =)
GRATTIS till er som plussat!!!! :)
Själv fick jag en spotting nu så hoppet är ute.
Dumma Spöksträck och lura mig, känns extra tungt efter de.
Grattis till er som plussat. :)
Tråkigt!:(
Men än är inte hoppet ute. Och att plussa på äl+7 är extremt ovanligt. Det tar ägget ca 6-10 dagar att vandra ner och fästa och sen ska hormonerna hinna bli mätbara. Så många som plussar så extremt tidigt har oftast fått äl några dagar tidigare än de trott.
Håller tummarna att mensen inte kommer!:)
Idag fick jag kraftig mensvärk och ryggvärk, och några timmar senare kom mensen, exakt på BIM. Det är ju tråkigt att inte plussa när det är det man önskar självklart, men jag har PCOS och har haft väldigt oregelbunden mens tidigare i år (endast 2 gånger från Januari till september) Så jag känner mig ändå hoppfull över det. Jag använder progesteronkräm från ägglossningsdag fram till mens och börjar idag käka rosenrot för att förhoppningsvis få starkare ägglossning nästa gång. Har nästa BIM i Januari, så jag hoppar in i den gruppen nu.
Grattis till alla som plussat! Kram på er