• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Längtar88

Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.

Tycker kroppen om att retas??!

• annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-10 20:34:54 följande:

Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.

Tycker kroppen om att retas??!

Tycker du ska ta ett CB!
  • Selwas

vaaaaaaaaaaah!

Har menscykel på 33 dagar och mens 3 dagar och enligt period tracker app får jag nästa mens om 24 dagar?????? jag fattar ingenting :(

Någon som vet varför? Jag har alltid på 33 dagar...

• Fia90

Usch, är så nojig. Fick glad gubbe på CB digital i förrgår och ska ju då ha ägglossning inom 48 timmar men har inte känt något alls och känner alltid i ena eller andra sidan när jag får ägglossning. Tänk om CB visade fel, och jag inte alls har ägglossning :(

• Elih

Hett tips! Jag använder appen "Clue" för att hålla koll på mens och äl och så! Skit bra! :)

• Selwas

super konstiiiiigt enligt appen har jag mens den dagen jag har äl i januari ???????

Förstår inte är det något fel på appen , hur kan jag ha cykel på 33 dagar och nästa gång på dag 24 :( ..... blir galen

• Rackamaja

Håller med, den klart bästa av alla mens/ägglossningsappar jag provat. Snyggast dessutom.

Elih skrev 2015-12-10 21:17:11 följande:

Hett tips! Jag använder appen "Clue" för att hålla koll på mens och äl och så! Skit bra! :)

• annacnummertre
    Fia90 skrev 2015-12-10 21:15:42 följande:

Usch, är så nojig. Fick glad gubbe på CB digital i förrgår och ska ju då ha ägglossning inom 48 timmar men har inte känt något alls och känner alltid i ena eller andra sidan när jag får ägglossning. Tänk om CB visade fel, och jag inte alls har ägglossning :(

Jo, försök slappna av nu <3 
    Jag har känt så också, tänk om jag inte har nu trots att CB visar? Men tillslut så måste man släppa allt det där, för man blir knäpp. Jag fick ÄL symtom även efter jag fått glad gubbe. Kroppen är ju en hel vetenskap så man får försöka välja en del av vetenskapen och hålla sig till. 
    Du kanske fåt lite känningar imorgon? Så var det för mig..
    'Hoppas du kan släppa det där <3
  • Längtar88
    annacnummertre skrev 2015-12-10 21:02:37 följande:

Tycker du ska ta ett CB!

Sambon låter mig inte köpa test innan bim haha. Tror han är rädd bli besviken om han tror och de inte blir nått.

Har 3 tester kvar från graviditetskollen.se som han inte vet om men vet ej om jag vågar lita på de ens längre.... är bara på äl +10 och ååååh vad tiden går sakta.
  • sebbejonte

Någon som kan ta bort mig från listan? Bim idag och mensen kom som en klocka i natt. Jag hoppar över till bim januari lista om det finns.

Lycka till alla andra.