BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.
Tycker kroppen om att retas??!
Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.
Tycker kroppen om att retas??!
vaaaaaaaaaaah!
Har menscykel på 33 dagar och mens 3 dagar och enligt period tracker app får jag nästa mens om 24 dagar?????? jag fattar ingenting :(
Någon som vet varför? Jag har alltid på 33 dagar...
Usch, är så nojig. Fick glad gubbe på CB digital i förrgår och ska ju då ha ägglossning inom 48 timmar men har inte känt något alls och känner alltid i ena eller andra sidan när jag får ägglossning. Tänk om CB visade fel, och jag inte alls har ägglossning :(
Hett tips! Jag använder appen "Clue" för att hålla koll på mens och äl och så! Skit bra! :)
super konstiiiiigt enligt appen har jag mens den dagen jag har äl i januari ???????
Förstår inte är det något fel på appen , hur kan jag ha cykel på 33 dagar och nästa gång på dag 24 :( ..... blir galen
Håller med, den klart bästa av alla mens/ägglossningsappar jag provat. Snyggast dessutom.
Hett tips! Jag använder appen "Clue" för att hålla koll på mens och äl och så! Skit bra! :)
Usch, är så nojig. Fick glad gubbe på CB digital i förrgår och ska ju då ha ägglossning inom 48 timmar men har inte känt något alls och känner alltid i ena eller andra sidan när jag får ägglossning. Tänk om CB visade fel, och jag inte alls har ägglossning :(
Tycker du ska ta ett CB!
Någon som kan ta bort mig från listan? Bim idag och mensen kom som en klocka i natt. Jag hoppar över till bim januari lista om det finns.
Lycka till alla andra.