BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
En sak fattar jag inte riktigt, enligt min mensapp ska jag ha äl idag, enligt clearblue har jag inte äl idag och har inte haft de senaste tre dagarna. Jag har heller inte haft stenkoll på min cykel då vi alldeles nyligen bestämde oss att skaffa en liten till så jag vet ju inte när jag har äl.
Men så tänker jag att 'tänk om äl redan har varit? buhu buhu' och jag googlar tre miljoner olika saker som inte gör mig klokare, snarare tvärtom, mer förvirrad.
Så nu tänker jag att jag testar upp äl-testerna jag har och sedan tar jag och slappnar av. Vi har liksom inte ens försökt en gång än och därmed borde jag fan lugna ner mig lite.
Borde skapa en ny tråd: en lugna-ner-sig-tråd. där man bara kan vara lugn. heheheheh.
Men egentligen borde man bara köra efter "det blir när det blir". Jag kan ju uppenbarligen inte ens hålla mig en månad efter det.
Men den där jäkla äl:en. Den borde fan bara komma och tala om att 'hej, nu är jag här!'
Hejsan allesammans! Har för ett par månader sen börjat bebisverkstaden, inget än men hoppas på ett plus snart! :) Jag har en fråga: föregående två månader uppmärksammade jag en väldigt svag rosa flytning typ en vecka efter ägglossning, hoppades att det var en nidblödning men ickesanicke. Nu är det så att jag fick likadant igen och jag undrar om det kan tyda på att jag inte är gravid nu heller? Någon som vet? Vill inte hålla på och hoppas i onödan, fast det lär jag väl göra ändå ;)
Ni som använder cb digital dubbel hormonindikator, hur länge brukar ni få blinkande smiley? Jag har haft det i fyra dagar i rad nu. Hoppas på en fast imorgon. Men börjar bli lite så "tänk så får jag ingen fast smiley".
Men egentligen borde man bara köra efter "det blir när det blir". Jag kan ju uppenbarligen inte ens hålla mig en månad efter det.
Men den där jäkla äl:en. Den borde fan bara komma och tala om att 'hej, nu är jag här!'
Ni som använder cb digital dubbel hormonindikator, hur länge brukar ni få blinkande smiley? Jag har haft det i fyra dagar i rad nu. Hoppas på en fast imorgon. Men börjar bli lite så "tänk så får jag ingen fast smiley".
Jag är inne på femte dagen med blinkande smiley. Normalt brukar jag ha den i tre dagar och sedan få fast smiley. Börjar också bli orolig, tänker att det kanske inte blir någon ägglossning denna gång?
När har du BIM?
Grattis alla plussare!! Vad sägs om att starta en fb grupp?
Asså hörrni. . Kändes som att mina bröstvårtor var klibbiga.. så testade klämma lite försiktigt. Och det kom ut råmjölk ur ena bröstet!! Kan det göra det om man inte är gravid? (Och inte varit det på länge.. mitt barn är 4,5 år)
Jag är inne på femte dagen med blinkande smiley. Normalt brukar jag ha den i tre dagar och sedan få fast smiley. Börjar också bli orolig, tänker att det kanske inte blir någon ägglossning denna gång?
När har du BIM?
Jag tror att jag har plussat.
Tog ett CB på förmiddagen (ÄL +9) och fick plus direkt, svagt, men inte grått och brett. Tog sen nu igen på kvällen och då syns det inte mycket alltså. Det syns, men inte mycket.
Så ja.
Är LIVRÄDD att det ska bli som förra månaden. Plussade tidigt, och runt BIM blev det MF.
Jag vågar inte ens vad glad över att det kanske har tagit sig igen. Det enda jag kan göra är att vänta, och det känns som jävla tortyr just nu.
Jag vet att det är tidigt och jag vet att urinet spelar jättestor roll såhär tidigt, men ändå. Får försöka vänta och testa igen men det kommer bli jobbiga dagar framöver.