• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Rackamaja
    SSK13 skrev 2015-12-10 16:12:28 följande:
    Jag har fått MA så dett aär första ÄL efter det. Ej haft mens sen dess heller. Eftersom jag hade koll på mina cykler innan så behövde jag inga ÄL-tester men nu kände jag att jag ville ha koll.

Hoppas vi får fast smiley imorgon då! Billiga ÄL-stickor ger knappt någon ökning alls för min del.

Nej, vad tråkigt! Då håller jag verkligen tummarna för att det går hela vägen den här gången för dig!

Jag testade precis nu igen, och fick fast smiley! Men precis som för dig har jag aldrig fått ordentliga utslag på billigare ÄL-stickor. Bara svaga streck. Jag provade att doppa en billigare sticka i samma urin som CB (som visade max) och fick negativt.

• SSK13
    Rackamaja skrev 2015-12-10 16:52:06 följande:

Nej, vad tråkigt! Då håller jag verkligen tummarna för att det går hela vägen den här gången för dig!

Jag testade precis nu igen, och fick fast smiley! Men precis som för dig har jag aldrig fått ordentliga utslag på billigare ÄL-stickor. Bara svaga streck. Jag provade att doppa en billigare sticka i samma urin som CB (som visade max) och fick negativt.

Åh vad skoj! Ligg på nu ;) 

Jag testar imorgon bitti igen, vi kommer ändå ha sex ikväll så för den sakens skull kvittar det. Men kommer bli onödigt besviken om det blinkar imorgon igen.
  • happylife
    annacnummertre skrev 2015-12-10 16:20:51 följande:

Jag tror att jag har plussat. 

Tog ett CB på förmiddagen (ÄL +9) och fick plus direkt, svagt, men inte grått och brett. Tog sen nu igen på kvällen och då syns det inte mycket alltså. Det syns, men inte mycket.

Så ja.

Är LIVRÄDD att det ska bli som förra månaden. Plussade tidigt, och runt BIM blev det MF. 

Jag vågar inte ens vad glad över att det kanske har tagit sig igen. Det enda jag kan göra är att vänta, och det känns som jävla tortyr just nu. 

Jag vet att det är tidigt och jag vet att urinet spelar jättestor roll såhär tidigt, men ändå. Får försöka vänta och testa igen men det kommer bli jobbiga dagar framöver.

Känner igen det där! Plussade förra månaden några dagar innan bim, va så glad, men sen kom mensen!! Va chockad o ledsen, så när jag plussade igen nu några dagar innan bim kände jag samma skräck! Men mensen lyser med sin frånvaro än så länge, försöker njuta men svårt! Konstanta toabesök för å leta blod... Hade ett MF i aug också i v 6+4.

Man blir skadad av MF helt klart. Lycka till hoppas du inte får mens <3
  • annacnummertre
    happylife skrev 2015-12-10 17:02:39 följande:
    Känner igen det där! Plussade förra månaden några dagar innan bim, va så glad, men sen kom mensen!! Va chockad o ledsen, så när jag plussade igen nu några dagar innan bim kände jag samma skräck! Men mensen lyser med sin frånvaro än så länge, försöker njuta men svårt! Konstanta toabesök för å leta blod... Hade ett MF i aug också i v 6+4.

Man blir skadad av MF helt klart. Lycka till hoppas du inte får mens <3
    Åh! Håller alla tummarna för oss nu.
    Jag försöker verkligen hålla mig neutral, men funderar hela tiden. Får väl se... Får ta ett test igen på söndag. Om det är något ska det ju ha blivit starkare då...

Lycka till du med <3
  • sabiina

Två dagar innan mens och molvärken kommer som ett brev på posten. Jävla skit. Alla andra blir ju gravida...... Fan :(

• lengon
    anynumos skrev 2015-12-10 08:02:17 följande:

Grattis alla plussare!! Vad sägs om att starta en fb grupp?

Absolut! Så länge man kan vara med i den utan att det syns officiellt! :P
  • Agnessa

Den som lägger upp en nu lista sen kan väl ta bort mig från osäker BIM och skriva 2a försöket, första barnet uppe vid mitt namn på BIM 24/12 ????

• lillverra

En fråga!

Är på äl+10

BIM 15/12 står på listan.

Min livmoderhalstapp känns hård och lite ja hur ska man förklara förstorad/svullen den är inte helt stängd. Kan detta vara ett graviditets täcken? Testa neg imorse men är ju 5 dagar innan BIM så att... Lite fundersam bara för den brukar inte kännas på detta vis.

• lindaR1981

Börjat försöka ....mitt tredje, sambons första

Följer gärna er här