BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Vågar inte hoppas eftersom det inte ens är säkert att jag får äl varje månad men idag mår jag precis som innan jag plussade i september. Ont i bröstvårtorna, molvärk, illamående till och från samt lite luddig/yr i huvudet. Är på äl+8 och tar kanske ett test på lördag eller söndag. Om jag inte är gravid och mitt mående beror enbart på progesteron så ser jag det ändå som positivt, för då hade jag antagligen äl förra veckan:)
kan man ha äl 1 vecka efter mens?
Jag har menscykel på 33 dagar och enligt appen så har jag äl nästa vecka.
kan man ha äl 1 vecka efter mens?
Jag har menscykel på 33 dagar och enligt appen så har jag äl nästa vecka.
Jag blir så lycklig över alla plus! Tänk vad många som får ge en så fin julklapp till familj och vänner. :) i julas fick vi den julklappen av brorsan, så mysigt!
Oj oj oj, här har det hänt grejer sen jag tittade in sist :) Jag hann inte mer än att skriva upp mig på listan här så blev jag magsjuk. Tiden gick åtminstone ganska fort när man sov bort den! ;)
Enligt appen ska fru röd titta in imorgon, men ska jag gå efter min vanliga cykellängd bör hon hälsa på senast på måndag. Det börjar klia ordentligt i fingrarna. Jag har ett graviditetstest hemma och sitter och vrider och vänder på förpackningen. Jag ska försöka hålla mig till måndag, men det blir svårt!
Grattis till alla pluss :D
Hej alla! Jag hoppar väl in här jag med :) hade BIM igår. Fick en liten blödning lite mer än en vecka för tidigt. Höll i sig bara 1,5 dygn. Har ömma bröst, svullen mage, mensvärk, illamående , yrsel , är extremt supertrött, fått avsmak för vissa saker,bla snus (fastän jag annars snusar ungefär 1 dosa/dag) vet inte om blödningen jag fick var mellanblödning, mens eller nidationsblödning. Tog ett test igår som visade negativt men känner mig fortsatt gravid!
Hejsan allesammans! Har för ett par månader sen börjat bebisverkstaden, inget än men hoppas på ett plus snart! :) Jag har en fråga: föregående två månader uppmärksammade jag en väldigt svag rosa flytning typ en vecka efter ägglossning, hoppades att det var en nidblödning men ickesanicke. Nu är det så att jag fick likadant igen och jag undrar om det kan tyda på att jag inte är gravid nu heller? Någon som vet? Vill inte hålla på och hoppas i onödan, fast det lär jag väl göra ändå ;)
En sak fattar jag inte riktigt, enligt min mensapp ska jag ha äl idag, enligt clearblue har jag inte äl idag och har inte haft de senaste tre dagarna. Jag har heller inte haft stenkoll på min cykel då vi alldeles nyligen bestämde oss att skaffa en liten till så jag vet ju inte när jag har äl.
Men så tänker jag att 'tänk om äl redan har varit? buhu buhu' och jag googlar tre miljoner olika saker som inte gör mig klokare, snarare tvärtom, mer förvirrad.
Så nu tänker jag att jag testar upp äl-testerna jag har och sedan tar jag och slappnar av. Vi har liksom inte ens försökt en gång än och därmed borde jag fan lugna ner mig lite.
Borde skapa en ny tråd: en lugna-ner-sig-tråd. där man bara kan vara lugn. heheheheh.
Jag blir så lycklig över alla plus! Tänk vad många som får ge en så fin julklapp till familj och vänner. :) i julas fick vi den julklappen av brorsan, så mysigt!
Jag fick också den julklappen av min förra jul. Hade ju varit så kul att kunna ge samma julklapp tillbaka