BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Hej!
Jag hade tänkt ta upp med gyn idag ang letrozol behandling då jag inte svarar på pegotime och att den bara tunnar ut min livmoderslemhinna.
Hur tycker du att den har fungerat för dig? Har cyklerna blivit kortare?
Ånej! Min fertila vecka börjar idag (från idag till och med torsdag eller fredag) och jag vaknade med urinvägsinfektion imorse! Hoppas att jag inte mår så dåligt så att jag inte kan ha sex. Sköterskan på vårdguiden sade att jag ska försöka dricka bort den, måtte det funka!
Åttonde dagen med blinkande smiley. Strecken har ökat hela tiden. Grabiditetskollens ägglossningstest har också ökat markant, från knappt synliga streck till detta. Så nu hoppas jag ändå på att ÄL kanske är i antågande. Hoppas ni med mig?
Okej, jag misstänkte att det hörde ihop på något vis. Tack för svar :)
Jag har nästan alltid så precis så de två dagar jag har ÄL (positiva ÄL test) sen brukar flytningarna övergå till att bli mer "slemmiga/fasta".
Hoppas ni kan hjälpa mig. .
Om man hade äl senare än väntat.. Blir mensen automatiskt senare då också?
Hade äl enligt app måndags förra veckan.. Men inga utslag på äl-testen varken söndag måndag eller tisdag.. sedan tog testen slut :/ Men fick rejäla känningar i vänster äggstock onsdag o torsdag så jag tror själva ägget släppte då..
Har bim på måndag nästa vecka. . Men bör jag flytta det till onsdag eller torsdag nästa vecka efter ägglossning skedde senare än vändrat? ?
Hej! Nu är det äl+8.. Hur tidigt vågar man testa?? :) var ute å åt middag igår, kom in på restaurangen å höll på att kräkas av lukten, sen efter en stund hände det :( då hade jag haft en fruktansvärd molvärk hela dagen runt livmodertrakten.. Hoppas det kanske var ägget som fäste igår.. :)
Hallå tjejer. BIM idag är på äl +14 inte testat denna månaden än. Mått illa sen i fredags men vill hålla mig till torsdag. Sagt till mannen att detta var sista försöket. Har varit sjuk och ätit antibiotika men fått till det ändå så nu får vi se