• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Cfmilla
    Fialotta50 skrev 2015-12-14 12:53:13 följande:

Jag plussade precis på bim+2 ????

Lycka till alla ni andra ????

Grattis!!!
  • Fialotta50

Jag har endast mensvärk och extrem trötthet. Kan inte riktigt ta in det än :)

sabiina skrev 2015-12-14 13:01:31 följande:

Men åh grattis!! Vad har du haft för symptom?? Jag är på BIM +2-3 nånting nu men vågar inte testa. Har molvärk från och till. Och flytningar, vita, lite klibbiga (om jag känner efter) ursäkta detaljerna(!!). Och har haft halsbränna från och till.

• Fialotta50

Nej det känns precis som vanlig mensvärk. Har verkligen verkligen trott att den ska komma närsomhelst

london skrev 2015-12-14 13:28:21 följande:

Stort grattis, vad roligt!!

Känns det precis som vanlig mensvärk eller är det någon skillnad mot hur det brukar kännas innan mens?

• Cfmilla
    sabiina skrev 2015-12-14 13:15:04 följande:

Åh hjälp vad spännande. Har mensen vart sen förut?

Testa på en gång istället så slipper du gå och undra :)

Nej aldrig så här sen... Nån dag har jag väl vart sen innan.

Testade både på bim och bim +3 då var det negativt.
  • london
    Fialotta50 skrev 2015-12-14 13:40:35 följande:

Nej det känns precis som vanlig mensvärk. Har verkligen verkligen trott att den ska komma närsomhelst

Du ger mig hopp!
    Tvivlar på att jag är gravid och har på mig binda eftersom det känns som att mensen kan komma när som helst, men hoppet är ju det sista som lämnar en! ;)
  • anna90
    HelenaSaga skrev 2015-12-11 15:54:29 följande:

Nån mer som kör natural cycels och blir besatt av att gå in på appen? ???? jag kollar flera gånger per dag fast inget nytt hänt såklart

Haha gud vad skönt att höra att det finns någon mer som jag! Jag kör också NC och gör exakt likadant som du. Blir tokig på mig själv!! 
  • anna90
    Testartest skrev 2015-12-12 10:51:16 följande:

En fundering. Om man får missfall. Syns det som gravid på sticka då? Hur länge?

För mig gav det utslag som gravid i två 2 veckor efter MF :/
  • Kia82
    Cfmilla skrev 2015-12-14 13:41:04 följande:

Nej aldrig så här sen... Nån dag har jag väl vart sen innan.

Testade både på bim och bim +3 då var det negativt.

Sådär har jag också haft med tidigare barn, plussade inte förrän någon vecka efter vad jag trodde att min BIM var. Svaret bm gav var att jag troligtvis haft Äl senare än vad jag trott.

Jag inväntar föresten också BIM omkring 19-20/12 dvs till helgen. Fick plötslig mensvärk igår men det försvann igen. Jag har varit gravid många gånger och har fyra barn och enligt min egen erfarenhet så har jag inte haft så mycket symptom alls eller det har känts precis som vanligt de gångerna jag varit gravid. De gångerna då jag haft massor med symptom har jag varit skengravid alt. gått över bim några dagar för att sen börja blöda (tidigt missfall kanske).

Är här fler som har flera barn sen innan?
  • anna90
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 15:53:13 följande:

Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)

Jag borde ha ÄL imorgon typ och sen BIM 29e enligt Natural Cycles! :)
  • Fialotta50

Jag håller tummarna för dig. Vilken dag är du på?

london skrev 2015-12-14 13:42:53 följande:

Du ger mig hopp!

Tvivlar på att jag är gravid och har på mig binda eftersom det känns som att mensen kan komma när som helst, men hoppet är ju det sista som lämnar en! ;)