BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
När har du planer på att testa London?
Är gravidkollens gravidstickor alltid helt värdelös? Har en bunt med grav-test därifrån men om de flesta visar sådär bra känns det ju rätt onödigt att använda dem alls.
Och en bör hålla sig till bim innan en testar sig va? Det är ju försjutton 10 dagar kvar tills dess. Gah. hehe.
Jag håller tummarna för dig. Vilken dag är du på?
Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???
Får ni värk före, under eller efter ÄL?
skulle detta vara spökstreck, det later ju helt otroligt..kan bara inte tro det. Jag tror att du är gravid
Nu har jag varit till gyn för kontroll! Hade en jättefin slemhinna på 9mm som dessutom var 3 skiktig! Hon kunde också se att jag haft ägglossning. Helt fantastiskt! :) jag känner av en kraftig värk och hade ju positivt på stickorna igår.
Nu är det bara att köra på och hoppas på det bästa! Annars blir det stimulering med letrozol nästa cykel.
Dags att lämna gruppen. Spottings på BIM+1 och idag kom mensen på bim+2. Jag som börjat tro på det där strecket jag fick på testet igår. :(