någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Härligt Mariana79!
Du fick testtid före mig! Vad beror det på månne? Är det olika hur långt efter ET olika landsting beräknar att man ska göra testet eller är det att ditt embryo odlats längre? Jag har 1 mars! Ska försöka hålla mig tills dess och inte göra i förväg! Men det är ju så länge dit känns det! För mig blev TD 20 dagar efter ET!
Ja man tycker ju det borde visa redan då , men jag är å så sugen att testa före men har bestämt mig att vänta!
Vilken dag hade du ccilla? Blandar ju ihop allas dagar med varandra! Ha ha
Har fått penicillin utskrivet för bihålorna. Doktorn säger att det inte ska vara någon fara men man ska ju undvika att ta mediciner. Vad ska jag göra?! Kan ju inte gå runt med blödande bihålor heller.. Suck! Ska jag ringa till kliniken och rådfråga kanske?
[quote=76347527][quote-nick]engsan skrev 2016-02-17 12:02:13 följande:[/quote-nick]Ja man tycker ju det borde visa redan då , men jag är å så sugen att testa före men har bestämt mig att vänta! Vilken dag hade du ccilla? Blandar ju ihop allas dagar med varandra! Ha ha[/ Jag har test den 23/2. Så inte så långt kvar.. Fast det känns vääääldigt långt! Jag testade ju redan i söndags men då var det ju negativt.. Måste hålla mig!
Nu blev set konstig.. Hoppas du ser engsan
Ja ccilla jag ser! Men blääää, har du i bihålorna nu? Vad sa läkaren då? Det finns ju penicillin änkom för gravida så det ska väl gå bra att ta. Klart man inte tar något man inte behöver men är man sjuk så är man! Inbillar mig att jag mår lite illa, säkert för att jag vet att det går magsjuka här nu! Blääää
Men kolla med kliniken om du känner dig osäker, men jag tror inte det är någon fara!
Du har ju ganska nära nu då till TD, ååå så spännande! Kul när man själv har längre till sin egen så får man i alla fall höra andras resultat :)
Läkaren sa att tabletterna går att ta vid graviditet och jag googlade också. Så det ska vara ok. Jag är mesig i vanliga fall med medicin.. Jag känner inget speciellt än vad jag vet.. Illamåendet kan ju bero på bihålorna. Fy magsjuka vill man inte ha! Har fått hejda mig flera gånger för att inte gå och testa. Köpte ett tvåpack häromdagen..
Jag har inte köpt fler tester än det vi fick från kliniken. Vet jag kommer testa om jag har flera hemma. Men det är ju aldelens för tidigt nu hursomhelst men skulle säkert göra det om en vecka om jag hade hemma flera.
Nej det är bara att bita ihop nu! Får vänta ca 2 veckor till!
Inget mer blod nu?
Nu är det inte roligt.. Upptäckte precis att jag blöder igen! Inte mycket som går rätt nu.. Suck!
Nu är det inte roligt.. Upptäckte precis att jag blöder igen! Inte mycket som går rätt nu.. Suck!