någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Tack engsan! Ska försöka. Upptäckte det precis så jag vet inte riktigt hur mycket. Känns som mensvärk. Pratade med kliniken om penicillinet och passade på att fråga om blodet.. Slemhinnorna blir tunna så det är inte konstigt med blod. Men otäckt iaf!
Jag har TD 25/2 - 14 dagar efter ET. Jag funderar på att testa tidigare, 13-14 dagar efter äp (då jag tänker att det motsvarar äl)
Hoppas det inte är någon fara med blodet Ccilla! Så nervöst!
Usch, idag är vi ledsna. Vi fick åka in akut med hunden inatt och avliva den. Hunden har ju varit min sambos "bebis" i många år då han inte har några barn.
Nu hoppas jag ännu mer att denna ivf ska fungera, det ersätter ju inte hunden men vi behöver nåt positivt att se fram emot!
Ja otäckt hur som helst. Speciellt när man upplevt missfall så är det så klart man drar tankarna åt det hållet! Jag vet inte om det stämmer men läste någonstans att tar man lutinus så får man ingen mens även om ivf:en misslyckats och först när man slutar med lutinus kan mensen komma igång. Stämmer det så borde det ju vara så att blödningen kommer från det vi trodde, alltså sköra slemhinnor och insättning med pinnen!
Usch, idag är vi ledsna. Vi fick åka in akut med hunden inatt och avliva den. Hunden har ju varit min sambos "bebis" i många år då han inte har några barn.
Nu hoppas jag ännu mer att denna ivf ska fungera, det ersätter ju inte hunden men vi behöver nåt positivt att se fram emot!
Hunden har haft epilepsi i många år men det brukar vara korta anfall nån enstaka gång. Denna gången gick det inte över så efter 1 & 1/2 timma åkte vi in..
Det är alltid jobbigt med blod Ccilla men det är som ni säger ganska vanligt så hoppas att det inte är nån fara!
Jag kommer nog tjuvtesta dag 11 lr 12, då visade det + för mig när jag blev gravid sist. Men ingen gång är ju lik en annan heller :)
Tack för peppandet! Är alldeles lipfärdig.. Börjat på sista paketet lutinus nu så inte länge kvar. Det låter positivt engsan, jag får försöka tänka så. Ni är så gulliga
Så tråkigt Mollan 79! Fasar för den dagen. Min tjej är 10 år men beter sig fortfarande som en valp. Klart det blir en bebis nu! Kram
Har vi tur kanske det t.o.m bli 2 bebisar! Då får vi fullt upp ;)
Ja men fatta hur starka vi är tjejer! Tänk vad vi går igenom och utsätter oss för! Många må få barn lika lätt som dom byter trosor, men det vette tusan om dom skulle klara detta vi får gå igenom! Det måste ju finnas någon med mening med allt! Eller? Brukar försöka förstå varför detta händer just oss, och kommer inte fram till varför livet är så jä...a orättvist, och då brukar jag tänka så!