• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-11-28 11:01:11 följande:
    Då har vi vart på vul! Jag svävar på moln, där i magen fans en liten böna på 12 mm med ett fint tickande hjärta! Några kritiska veckor till att härda ut!

Åh så roligt engsan!!! Nu kommer allt gå bra! Stor kram och grattis :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-11-28 20:48:36 följande:

Åh så roligt engsan!!! Nu kommer allt gå bra! Stor kram och grattis :)
    Tack Ccilla! Vi hoppas verkligen det!
    Kram
  • engsan
    MoM11 skrev 2016-11-29 09:43:41 följande:

Grattis engsan! Vilka fina nyheter.

Tack så mkt MoM!
    Kan inte tro det är sant! :)
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-11-29 18:20:55 följande:

Åh vad underbart engsan!
    Jag är såå glad för er skull <3

Tack Mollan!
    Ja kämpandet har vart lång och tung så det var på tiden det kom lite positiva nyheter!
    Men som sagt, några nervösa veckor kvar än!
  • engsan

Lyckan är total :)
    Var på ultraljud igen, och det var en fin och livfull liten krabat på 4,2 cm, stämde exakt med datum för bf vi fick från kliniken.

Nu önskar jag er andra ett stort lycka till och det fan värt allt kämpande när man till slut får utdelning för mödan!

God jul och gott nytt år till er alla och massa kärlek

• Filli89
    engsan skrev 2016-12-22 14:51:00 följande:

Lyckan är total :)
    Var på ultraljud igen, och det var en fin och livfull liten krabat på 4,2 cm, stämde exakt med datum för bf vi fick från kliniken.

Nu önskar jag er andra ett stort lycka till och det fan värt allt kämpande när man till slut får utdelning för mödan!

God jul och gott nytt år till er alla och massa kärlek

Åååh vad kul engsan äntligen grattis!!! Är själv i v14 har kub på tisdag lite halvt orolig men hoppas det går bra. vilken vecka är Du i? Kämpa på resten av er tjejer det kommer snart för er oxå.
  • engsan
    Filli89 skrev 2016-12-22 19:17:13 följande:
    Åååh vad kul engsan äntligen grattis!!! Är själv i v14 har kub på tisdag lite halvt orolig men hoppas det går bra. vilken vecka är Du i? Kämpa på resten av er tjejer det kommer snart för er oxå.
    Jag är i vecka 12 :) då är vi ganska nära varandra då!
    Tyvärr kan vi inte göra kub i vårt landsting :(
    Utan blev erbjuden fostervattensprov. Men det skulle jag ju som inte vilja göra om det inte finns en anledning till att det bör göras.
    På ultrat idag mätte hon det där i nacken som görs vid kub, och hon sa att som det såg ut idag fanns absolut ingen anledning att misstänka typ downs. Så jag vet inte hur vi ska göra! Vill verkligen inte göra fostervattensprovet! Hade vart betydligt enklare att få göra kub som en vägledning!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-12-22 14:51:00 följande:
    Lyckan är total :) Var på ultraljud igen, och det var en fin och livfull liten krabat på 4,2 cm, stämde exakt med datum för bf vi fick från kliniken. Nu önskar jag er andra ett stort lycka till och det fan värt allt kämpande när man till slut får utdelning för mödan! God jul och gott nytt år till er alla och massa kärlek

Vilken underbar julklapp! Grattis! Har tänkt på dig. Hoppas du kan slappna av och bara njuta nu :) God Jul och gott nytt år
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?