• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    MoM11 skrev 2017-02-19 12:08:29 följande:

Jag håller tummarna engsan!

Tack <3
  • engsan
    Ccilla skrev 2017-02-27 21:41:16 följande:

Hoppas operationen går bra! Tänker på dig engsan. Kram

Tack så mkt ccilla!
    Op blir i morgon. Träffade kirurgen igår och nu ska vi gå dito gen och träffa narkosläkaren! Spännande och läskigt samtidigt!!!!
    Håll tummarna så hårt du kan! :)
  • engsan
    MoM11 skrev 2017-02-28 22:13:17 följande:

Lycka till imorgon engsan!

Tack så mkt <3
  • engsan
    Ccilla skrev 2017-03-05 20:58:20 följande:

Hur mår du engsan? Skickar en krya på dig kram!

Hej
    Jag mår ungefär som att jag skulle blivit överkörd av tåget. Men bebisen mår bra och op gick bra enligt läkarna.
    Fruktansvärt ont efter att ha legat fastspänd på operationsbordet i över 7 timmar!
    Igår var första dagen jag kunde äta vanlig mat och sovit hyfsat i natt i egen säng.
    Så skönt att detta är gjort och jag hoppas aldrig mer behöva genomgå något liknande. Dessa dagar vill jag kunna stryka ur almanackan så fort det övergår till det bättre!
  • Ccilla
    engsan skrev 2017-03-05 21:51:13 följande:
    Hej Jag mår ungefär som att jag skulle blivit överkörd av tåget. Men bebisen mår bra och op gick bra enligt läkarna. Fruktansvärt ont efter att ha legat fastspänd på operationsbordet i över 7 timmar! Igår var första dagen jag kunde äta vanlig mat och sovit hyfsat i natt i egen säng. Så skönt att detta är gjort och jag hoppas aldrig mer behöva genomgå något liknande. Dessa dagar vill jag kunna stryka ur almanackan så fort det övergår till det bättre!

Så skönt att operationen gick bra och att du och bebisen mår bra! Det var en lång operation! Förstår att du är mörbultad.. Är du sjukskriven nu så du kan återhämta dig ordentligt?
  • MoM11

Vad skönt att det gick bra engsan! Usch, kan tänka mig att det var fruktansvärt jobbigt. Hoppas du återhämtar dig snabbt och kan lägga det här bakom dig.

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?