• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Ccilla skrev 2017-03-05 21:57:20 följande:

Så skönt att operationen gick bra och att du och bebisen mår bra! Det var en lång operation! Förstår att du är mörbultad.. Är du sjukskriven nu så du kan återhämta dig ordentligt?
    Ja jag är sjukskriven minst 4 veckor med förlängning om det behövs!

Ja väldigt lång op. Har legat fastspänd med huvudet på hårt underlag hela op och det har som satt sina spår i nacke, hals, bröstkorg och öm i liksom hela huvudet!
    Men det går ju i alla fall över så småningom.
  • engsan
    MoM11 skrev 2017-03-05 22:13:10 följande:

Vad skönt att det gick bra engsan! Usch, kan tänka mig att det var fruktansvärt jobbigt. Hoppas du återhämtar dig snabbt och kan lägga det här bakom dig.

Tack så mkt
  • Ccilla
    engsan skrev 2017-03-06 08:29:35 följande:
    Ja jag är sjukskriven minst 4 veckor med förlängning om det behövs! Ja väldigt lång op. Har legat fastspänd med huvudet på hårt underlag hela op och det har som satt sina spår i nacke, hals, bröstkorg och öm i liksom hela huvudet! Men det går ju i alla fall över så småningom.

Då hinner du ta hand om dig.. Fick dom bort all cancer? Vet bara på dom operationerna jag gjort hur kroppen påverkas. Och dom har inte varit lika långa som din. Försök att komma igång så fort det går med lite promenader så du blir starkare.
  • engsan
    Ccilla skrev 2017-03-06 16:09:13 följande:

Då hinner du ta hand om dig.. Fick dom bort all cancer? Vet bara på dom operationerna jag gjort hur kroppen påverkas. Och dom har inte varit lika långa som din. Försök att komma igång så fort det går med lite promenader så du blir starkare.
    Dom har fått bort allt dom kunde se fanns i alla fall. Men sen vet vi inget mer! Det återstår att se. Sen ska ju radiojodbehandlingen ta hand om resten!
  • Ccilla
    engsan skrev 2017-03-06 19:22:51 följande:
    Dom har fått bort allt dom kunde se fanns i alla fall. Men sen vet vi inget mer! Det återstår att se. Sen ska ju radiojodbehandlingen ta hand om resten!

Det verkar ju lovande. Du börjar med joden efter födseln då? Nä är det beräknat?
  • engsan
    Ccilla skrev 2017-03-06 22:18:12 följande:

Det verkar ju lovande. Du börjar med joden efter födseln då? Nä är det beräknat?
    Vet inte så mkt om när de tänker sätta in den behandlingen mer än att det är efter födsel!
    Dom ville bara göra op så fort som möjligt, sedan sa dom att jodbahandlingen hinner vi bestämma om sen.
    Det var andra läkare som skulle se över det, så antar dom kontaktar mig när dom bestämt något. Kirurgen trodde att det inte behöver bli så direkt efter men vågade uttala sig dess mer!
    Så vi får väl se!
  • engsan
    Ccilla skrev 2017-03-06 22:18:12 följande:

Tilläggskomentar

Glömde skriva att bf är 13 juli
  • Ccilla
    engsan skrev 2017-03-07 08:11:47 följande:
    Tilläggskomentar Glömde skriva att bf är 13 juli

Hoppas det värsta är över och att allt kommer bli bra nu! Kram
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?