någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Grattis till dig med Filli89 och God Jul :)
Grattis tjejer <3 God Jul på er allihop!
Igår på morgonen hade vi samlag för första gången på väldigt länge då jag mått så dåligt så det har inte vart aktuellt förän nu!
Sent på kvällen fick jag en liten blödning i trosskydd. kommer inget nu. Kanske lite svagt svagt svagt brunt på pappret när jag går på toa.
Inte mer ont i magen än vanligt.
Borde jag ringa och få detta uppkallat eller ska jag anta att det beror på sköra slemhinnor/livmodertappen som började blöda när vi inte haft sex sen typ början på november? Blir ju lite orolig! Tacksam för råd
Igår på morgonen hade vi samlag för första gången på väldigt länge då jag mått så dåligt så det har inte vart aktuellt förän nu!
Sent på kvällen fick jag en liten blödning i trosskydd. kommer inget nu. Kanske lite svagt svagt svagt brunt på pappret när jag går på toa.
Inte mer ont i magen än vanligt.
Borde jag ringa och få detta uppkallat eller ska jag anta att det beror på sköra slemhinnor/livmodertappen som började blöda när vi inte haft sex sen typ början på november? Blir ju lite orolig! Tacksam för råd
Tack för svar :)
Det har inte kommit nå mer idag så jag avvaktar och ringer på måndag till min bm. Om det inte kommer mer tills dess.
Var det efter samlag för dig också?
Hej på er!
Tittade in här igen då jag ska börja nu igen med IVF i februari.
Är så glad för er som lyckats och nu har små bebisar i magen!
Lider med er, som jag, inte har lyckats :(
Skickar er alla fina en stor kram!
Hej på er!
Tittade in här igen då jag ska börja nu igen med IVF i februari.
Är så glad för er som lyckats och nu har små bebisar i magen!
Lider med er, som jag, inte har lyckats :(
Skickar er alla fina en stor kram!
Hej,
Hoppar gärna in här. Min sambo och jag är båda 27 och ska på vårt första samtal om ivf den 24 jan. Jag fick igår reda på att jag har ett amh värde på 0,3 och få ägg kvar. Har tidigare trott att det inte är några fel alls på mig (sökte till privatgyn för mellanblödningar som jag trodde berodde på p-piller stopp) så beskedet om att ivf nog är vår enda chans kom från ingenstans..
Jag kan ingenting om ivf, knappt hört ordet tidigare. Googlat lite men valt allt inte läsa så mycket innan vi pratat med läkaren. Vi skulle börja så fort som möjligt så jag antar att behandling (?!) sätts in direkt och man försöker plocka ägg snarast.
Hoppas verkligen att detta kan få vändas till en solskenshistoria och att vi kan få en liten.